دیدار فرمانده مرزبانی با امام جمعه اهل سنت «درمیان»

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی درمیان استان خراسان جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۶۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ - 03June 2021

دیدار فرمانده مرزبانی با امام جمعه اهل سنت «درمیان»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» پس از ورود به استان خراسان جنوبی در شهر درمیان با امام جمعه اهل سنت این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با اشاره به امنیت پایدار مرز‌های ایران اسلامی و حضور مقتدرانه مرزبانان نیروی انتظامی در مرز‌های کشورمان اظهار داشت: برای ایجاد فرصت‌های شغلی در مناطق محروم مرزی، نیازمند برقراری امنیت مطلوب توسط مرزبانان و مرزنشینان در مرز‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: تامین امنیت مناطق مرزی برای مرزبانان بسیار حیاتی است و پایداری امنیت مرز‌ها نتیجه تعامل خوب مرزبانان و مرزنشینان است.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: بدون تردید دشمنان قسم خورده نظام اسلامی از وحدت شیعه و سنی ترس دارند و برای ضربه زدن به نظام مقدس ما در پی ایجاد تفرقه افکنی هستند.

گفتنی است؛ در این دیدار مولوی «سید احمد عبدالهی» امام جمعه اهل سنت شهرستان مرزی درمیان ضمن خوش آمدگویی به فرمانده مرزبانی از زحمات و تلاش مرزبانان و مرزداران در برقراری امنیت پایدار مرز‌ها قدردانی کرد و اظهار داشت: مرزبانان با رشادت واقتدار در مرز‌ها امنیت را برقرار می‌کنند و همه ما شاکر نعمت امنیت در پیشگاه خداوند هستیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها