فرمانده مرزبانی ناجا مطرح کرد؛

لزوم همکاری مرزبانان و مرزنشینان برای تأمین امنیت مرز‌ها

سردار گودرزی گفت: امید است با همکاری و تعامل مرزبانان و مرزنشینان بتوانیم برای تأمین امنیت در مرزها، رفع مشکلات مناطق محروم مرزی و همچنین رفاه و آسایش مرزنشینان گام‌های مؤثری برداریم.
کد خبر: ۴۶۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ - 02June 2021

لزوم همکاری مرزبانان و مرزنشینان برای تامین امنیت مرز‌ها

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در بدو ورود به مرز‌های استان خراسان جنوبی مورد استقبال گرم بزرگان طوایف و عشایر مرزی شهرستان زیر کوه قرار گرفت؛ در این دیدار صمیمی سردار احمدعلی گودرزی در جمع سران طوایف و ریش سفیدان و متنفذین محلی اظهار داشت: وظیفه ذاتی مرزبانی نیروی انتظامی حفظ و حراست از ۸ هزار ۷۵۵ کیلومتر مرز‌های آبی و خاکی کشور است که مرزبانان در کنار مرزنشینان عزیز در بدترین شرایط آب و هوایی با اقتدار از سرحدات کشورمان دفاع و پاسداری می‌کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی افزود: استیفای حقوق مرزنشینان بر عهده مرزبانی نیروی انتظامی است و مرزبانان واقعی شما مرزنشینان هستید.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: امنیت مطلوب و پایدار در مرز‌های ایران اسلامی حاصل عملکرد و تعامل مرزبانان و مرزنشینان است و این امنیت از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر رفع مشکلات مرزنشینان با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط، بیان داشت: دیدار با شما مرزنشینان برای بنده مایه مباهات و افتخار است و باعث ارتقاء روحیه مرزبانان در مرز‌های ایران اسلامی است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه مرزنشینان بهترین پشتیبان نظام مقدس ایران اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل مرزبانان و مرزنشینان بتوانیم برای تأمین امنیت، رفع مشکلات مناطق محروم مرزی و همچنین رفاه و آسایش مرزنشینان گام‌های مؤثری برداریم.

در حاشیه این دیدار نماینده سران طوایف مرزنشین مسائل و مشکلات مناطق مرزی را مطرح و از حسن تعامل مرزبانان تقدیر کرد و گفت: ما دعاگوی مرزبانان نیروی انتظامی هستیم و خود را با مرزبانی از یک خانواده می‌دانیم.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها