فرمانده مرزبانی ناجا:

ایثار شهدا باعث صدور انقلاب اسلامی شد

سردار «گودرزی» گفت: شهدا با نثار خون خود و خانواده شهدا با صبر و بردباری در برابر فراق عزیزان سفر کرده باعث صدور انقلاب اسلامی را به همراه داشت.
کد خبر: ۴۶۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ - 02June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در سفر به استان خراسان رضوی با حضور در منزل شهید مرزبانی «امیر نامداری» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار گودرزی دیدار با خانواده شهدا را افتخاری برای مسئولان نظام دانست و اظهار داشت: قطعاً شهدا و خانواده شهدا بيشترين نقش را در برقراری امنيت امروز کشورمان و کسب اقتدار برای جمهوری اسلامی دارند. شهدا با نثار خون خود و خانواده شهدا با صبر و بردباری در برابر فراق عزیزان سفر کرده باعث صدور انقلاب اسلامی شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطر‌نشان کرد: شهدای مرزبانی با اقتدا به شهدای کربلا برای ایجاد امنیت جمهوری اسلامی پا در میدان جهاد گذاشتند و خداوند نیز شهادت را به عنوان پاداش این مجاهدت مخلصانه به آنها ارزانی داشت. 

وی تصریح کرد: آحاد مردم، مدیون شهدا و خانواده‌های معززی هستند که این گوهرهای ناب را در دامان خود پرورش داده‌اند، از این رو توجه به امور خانواده شهدا نباید مورد غفلت قرار گیرد.

سردار گودرزی گفت: حضور گسترده خانواده شهدا در انتخابات پیش‌رو تداوم خط شهادت است و هر رأی آنان همچون تیری است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه گرفته است.

وی در پایان آمادگی مرزبانان جمهوری اسلامی را برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن اعلام کرد.

در این دیدار سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار گودرزی را همراهی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها