فتح خرمشهر، فتح خون/فرمانده مرزبانی ناجا تأکید کرد؛

رشادت رزمندگان دفاع مقدس در فتح خرمشهر قهرمان/ تأکید بر حضور پرشور مرزبانان در انتخابات پیش رو

سردار گودرزی با تأکید بر حضور پرشور مرزبانان در انتخابات پیش رو، گفت: رزمندگان دفاع مقدس در گرمای طاغت فرسا در عملیات بیت‌المقدس شرکت کردند و با زورگویان و مستکبران جنگیدند و به فضل الهی خرمشهر قهرمان را فتح کردند.
کد خبر: ۴۵۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ - 24May 2021

رشادت رزمندگان دفاع مقدس در فتح خرمشهر قهرمان/ تأکید بر حضور پرشور مرزبانان در انتخابات پیش روبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا امروز در مراسم صبحگاه عمومی ستاد فرماندهی مرزبانی ناجا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و شهدای مظلوم مرزبانی به تشریح عملکرد یک ساله مرزبانان پرداخت و اظهار داشت: مرزبانان مجاهدانی هستند که در راستای امنیت کشور قدم بر می‌دارند و از مرز‌های آبی و خشکی ایران اسلامی حراست و پاسداری می‌کنند که جا دارد از تلاش‌های بی شائبه همرزمانم در مرزبانی تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه مرزبانان در کنار مدافعان سلامت در تأمین امنیت و سلامت مردم تلاش و کوشش دارند، افزود: به فضل الهی و همت وزارت بهداشت و درمان کشور، ویروس منحوس کرونا در حال مهار شدن است و امیدواریم این ویروس از کشور رخت ببندد و بلای آن از مردم عزیز ایران به دور باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه سوم خرداد ماه سالروز پیروزی فتح خرمشهر را تبریک گفت و اظهار کرد: سرتعظیم فرود می‌آوریم برای شهدای دفاع مقدس که در تاریخ ایران اسلامی خوش درخشیدند و واسطه فیض الهی هستند، شهدای گرانقدر ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با وحدت، یکپارچگی و تلاش مضاعف خاری بر چشم دشمنان بودند و این شاخصه برجسته جزء اصالت نیرو‌های انقلابی است.

سردار گودرزی به جنگ تحمیلی و رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: خرمشهر در اختیار دشمن بود که رزمندگان دفاع مقدس در گرمای طاغت فرسا در عملیات بیت المقدس شرکت کردند و با زورگویان و مستکبران جنگیدند و به فضل الهی خرمشهر قهرمان را فتح کردند که جا دارد این روز فرخنده را به همه همرزمانم تبریک بگویم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در مقابل ۴۰ کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم، ایستادگی کرد، ادامه داد: رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی با تمام وجود از تمامیت ارضی ایران دفاع کردند و ماشین جنگی دشمنان را از بین بردند.نیروی

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: مرزبانان نیروی انتظامی با ایثار، رشادت و از خودگذشتگی، ادامه دهنده راه رزمندگان پرتوان دفاع مقدس در مرز‌ها هستند و در کنار مردم و سایر نیرو‌های مسلح، امنیت کشور را حفظ و با اشرار مسلح و معاندان ایران اسلامی مقابله خواهند کرد.

سردار گودرزی افزود: مرزبانی کار سخت پلیسی را انجام می‌دهد و اقدامات مرزبانان در این زمینه قابل تحسین است، عملکرد مرزبانان صعودی و رو به رشد می‌باشد و همه این عنایات حاصل هماهنگی مجموعه مرزبانی با یکدیگر است.

وی اظهار کرد: در سایه یکپارچگی و هماهنگی مجموعه مرزبانی، توان عملیاتی مرزبانی و مرزبانان ارتقاء پیدا کرده و مرزبانی قادر است با کنترل و مدیریت مرزها، از حدود و ثغور ایران اسلامی به نحوه احسن و مطلوب دفاع و پاسداری کند و با هرگونه تجاوز به مرز‌های ایران اسلامی برخورد کند.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه به افتخارات نیروی انتظامی در سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای در پیامی به فرمانده ناجا، اقدامات نیروی انتظامی را قابل تحسین عنوان کردند که این مهم برای ما مایه مباهات و خرسندی است.

سردار گودرزی بر اجرای مراسمات مذهبی، دینی، ورزشی و نظامی تأکید کرد و افزود: تقویت بنیه دینی، ایثار، فداکاری و انضباط معنوی باید در دستور کار باشد و فرماندهان و نیرو‌های زیر مجموعه بر اجرای صحیح این مولفه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در خاتمه بر حضور پرشور مرزبانان در انتخابات پیش رو تأکید و اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات خاری بر چشم دشمنان است، همه ما وظیفه داریم با انتخاب کاندید اصلح در پیشرفت و آبادانی کشور سهیم باشیم و به فرمان رهبر انقلاب اسلامی مدظله العالی لبیک بگوییم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها