معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خبر داد؛

غربالگری سلامت بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

خدرویسی از غربالگری سلامت ۴۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۹ - 30May 2021

غربالگری سلامت بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به غربالگری سلامت ۴۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: در این طرح مددجویان تحت خدمات غربالگری بیماری‌های غیر واگیر، آموزش بهداشت، بسته‌های بهداشتی و ... قرار گرفتند.

خدرویسی در خصوص برنامه‌های کمیته امداد در حوزه رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال کشور گفت: تعداد ۱۳۷ هزار نفر از کودکان زیر پنج سال در مناطق محروم کشور تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند.

وی تاکید کرد: این کودکان نیز به صورت ماهانه از سبد غذایی برخوردار می‌شوند که سال گذشته به همین منظور بیش از ۷۲ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شد.

معاونت حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره برنامه کمیته امداد برای سوء تعذیه مادران باردار و شیرده افزود: حدود ۵۴ هزار نفر از مادران در مناطق محروم کشور از این خدمات بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: این مادران به صورت ماهانه سبد غذایی دریافت می‌کنند که ارزش این سبد در سال ۱۳۹۹ به ۲۰۰ هزار تومان در ماه رسید.

خدرویسی اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۶۷ میلیارد تومان برای رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده با ارائه سبد غذایی، هزینه شد.

 انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار