مسئول ناحیه بسیج دانشجویی بوشهر تاکید کرد؛

لزوم برگزاری تخصصی کنگره شهدای دانشجو معلم استان بوشهر

«حکیمی» گفت: کار برگزاری کنگره شهدای دانشجوی ما تخصصی‌تر شده و دانشجو معلمان خود پای کار آمده‌اند و کار را تخصصی‌تر دنبال کرده و پیگیر برگزاری کنگره شهدای دانشجو معلم استان بوشهر هستند.
کد خبر: ۴۵۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸ - 29May 2021

لزوم برگزاری تخصصی کنگره شهدای دانشجو معلم استان بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالرضا حکیمی» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای معلم استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: از سال ۹۲ در ناحیه بسیج دانشجویی استان کاری با موضوع شهدای دانشجو آغاز  و در این راستا ۴۵ شهید دانشجو شناسایی شد.

وی گفت: تا قبل از این هیچ اطلاعاتی در مورد این شهدا در دسترس نبود و در سال ۹۳ که نخستین کنگره شهدای استان برگزار شد، روز کنگره شهدا تعداد آنها به ۴۷ نفر شهید دانشجو رسید و در سال ۹۶ که دومین کنگره برگزار شد و حالا ما ۵۶ شهید دانشجو داریم.

حکیمی افزود: برخی شهدای دانشجو معلم در ابتدا به این نام ثبت نشده بودند و اوائل فکر می کردم که فقط هفت، هشت شهید هستند و امروز تعداد شهدای دانشجومعلم استان ما به ۳۲ نفر رسیده که نشان می دهد بیشترین شهدای دانشجوی ما شهدای دانشجومعلم هستند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اتفاق میمونی که افتاده این است که کار برگزاری کنگره شهدای دانشجوی ما تخصصی تر شده و دانشجو معلمان خود پای کار آمده اند و کار را تخصصی تر دنبال کرده و پیگیر برگزاری کنگره شهدای دانشجومعلم استان بوشهر هستند.

حکیمی با بیان اینکه امیدوارم کار برگزاری این کنگره با همت دانشجومعلمان محکم تر به پیش برود، افزود: ما نیز تا حد توان دانشجومعلمان بسیجی دست اندرکار کنگره شهدای دانشجومعلمان استان بوشهر را حمایت می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار