حضور حداکثری، اقتدار ملی/ سردار «‌یوسفی»‌:

فرهنگ دفاع مقدس اجازه نمی‌دهد که نسبت به مسائل کشور بی‌‌تفاوت باشیم

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان: گفت: فرهنگ ناب هشت سال دفاع مقدس اجازه نمی‌دهد که نسبت به مسائل کشور بی‌تفاوت باشیم.
کد خبر: ۴۵۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ - 30May 2021

فرهنگ دفاع مقدس اجازه نمی دهد که نسبت به مسائل کشور بی تفاوت باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه بصیرت افزایی کارکنان این اداره‌کل اشاره‌ای به فضای حاکم بر کشور کرد و اظهار داشت: فرهنگ ناب هشت سال دفاع مقدس اجازه نمی‌دهد که نسبت به مسائل کشور بی تفاوت باشیم.

وی افزود: شاید برای خیلی‌ها سوال یا ابهام باشد که حوزه دفاع مقدس چه ربطی به انتخابات و دیگر مسائل سیاسی و اجتماعی کشور دارد. خدمت عزیزان عرض کنم که فرهنگ غنی دفاع مقدس تنها تحلیل یک جنگ نظامی نیست بلکه در دوران دفاع مقدس یک ساختار جدید از زندگی با اولویت به ارزش‌ها و باورها در کشور شکل گرفت و تقویت شد که به یک مکتب تبدیل شد.

سردار یوسفی گفت: در مکتب فرهنگی دفاع مقدس شما می‌آموزید که نسبت به همه مسائل کشور و مردم سرزمینت حساس و هوشیار باشی و گرنه از هر خللی درست مثل زمان جنگ، پاتک خواهی خورد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: بدون شک نیروهای نظامی و انقلابی و به خصوص حوزه دفاع مقدس به تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی به هیچ عنوان وارد مباحث و حاشیه‌ها و جزئیات مسائل سیاسی و انتخاباتی نمی شوند اما از همین رهبر فرزانه هم یاد گرفته‌اند که بصیرت داشته باشند و همه مسائل را موشکافانه دنبال کنند تا آسیبی به سرنوشت مردم نرسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار