با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

کلنگ ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی بر زمین زده شد

کلنگ ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی در شهر جدید هشتگرد با حضور وزیر راه و شهرسازی از طریق ارتباط تصویری بر زمین زده شد.
کد خبر: ۴۵۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ - 30May 2021

کلنگ ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی بر زمین زده شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، کلنگ ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی در شهر جدید هشتگرد ‌امروز با حضور «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی از طریق ارتباط تصویری بر زمین زده شد.

«سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه بنیاد شهید در کنار ایثارگران است و برای برطرف شدن مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها تلاش می‌کند، گفت: تمام تلاش مسئولان باید رفع مشکلات ایثارگران باشد. مسکن یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های آنان است که به لطف خداوند و پیگیری‌های صورت گرفته توسط بنیاد شهید و مسئولین کلنگ 600 واحد مسکونی در هشتگرد بر زمین زده شد.

وی افزود: این 600 واحد مسکونی پیرو تفاهم‌نامه‌ای که به منظور ساخت سه هزار واحد مسکونی میان استانداری البرز و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شده احداث می‌شود. بنیاد شهید تمامی تفاهم‌نامه‌های منعقده در راستای خدمت به ایثارگران را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند و در تمامی مراحل ساخت واحدهای مسکونی نظارت دارد تا بتوانیم خدمتی ارزشمند به ایثارگران ارائه کنیم.

این واحدهای مسکونی به همت شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن با استفاده از تسهیلات بانکی برای خانواده‌های معظم‌ شهدا، جانبازان و ایثارگران استان البرز احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار