مشارکت حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

تداوم راه شهدا با مشارکت حداکثری در انتخابات محقق خواهد شد

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: شهدا با خون خود امنیت و آرامش را به ارمغان آوردند و آحاد مردم ایران اسلامی با مشارکت حداکثری خود در انتخابات از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در برابر توطئه‌های دشمنان صیانت خواهند کرد.
کد خبر: ۴۵۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ - 30May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» در دیدار با خانواده‌ شهیدان «محمدعالم» و «محمدآصف تفسیری»، «علی‌اکبر محراب‌خانی» و جانباز ۷۰ درصد «حسین حسین‌زاده جلالی» ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اگر امروز در ایران اسلامی در امنیت زندگی‌ می‌کنیم، نتیجه جانفشانی‌های شهدا و ایثارگری ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا عزم مسئولان را در خدمت به مردم بیشتر می‌کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی افزود: شهدای مدافع حرم با شهادت خود نشان دادند که هنوز فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان جاری است و روز به روز پر رنگ‌تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهدا با خون خود امنیت و آرامش را به ارمغان آوردند و آحاد مردم ایران اسلامی با مشارکت حداکثری خود در انتخابات از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در برابر توطئه‌های دشمنان صیانت خواهند کرد.

شهدان والامقام «محمدعالم و محمدآصف تفسیری» و «علی‌اکبر محراب‌خانی» به ترتیب در یکم فروردین ۱۳۴۳ و یکم فروردین ۱۳۴۱، دوم شهریور ۱۳۳۴ چشم به جهان گشودند و در ۲۵ تیر ۱۳۶۱، ۳۰ بهمن ۱۳۶۲ و چهارم تیر ۱۳۶۷ به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار