مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

واگذاری زمین به ایثارگران با جدیت پیگیری می‌شود

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: ۲۰ سال از واگذاری آخرین مسکن به جامعه ایثارگری می‌گذرد و این قانون کلا به فراموشی سپرده شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته این مهم در دستور کار قرار گرفته و بنیاد شهید استان به صورت جدی پیگیر این موضوع خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ - 01July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» در همایش مشترک شورای معاونین ستاد استان و روسای بنیاد شهید شهرستان‌های خراسان رضوی اظهار داشت: ۲۰ سال از آخرین مسکن و زمینی که به جامعه ایثارگری واگذار شده است، می‌گذرد و این قانون کلا به فراموشی سپرده شده بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: با پیگیری‌های مکرر بنیاد شهید و جلسات متعدد، توانستیم زمین برای احداث دو هزار و پانصد واحد مسکونی در خراسان رضوی شامل ۷۲۹ واحد مشهد، ۱۰۰ واحد مسکونی در بجستان، ۱۸۰ واحد در نیشابور، ۱۰۰ واحد در گناباد، ۳۰۰ واحد در سبزوار و ۱۲۶ واحد در تربت حیدریه تامین کنیم.

وی ادامه داد: بستر واگذاری زمین در کل استان با سفر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح شد و این یک فرصت طلایی برای بنیاد شهید شهرستان‌ها است که موضوع واگذاری زمین مسکونی به ایثارگران را پیگیری کنند.

معصومی تاکید کرد: متاسفانه به دلیل کم‌توجهی برخی از مسئولان این مهم در برخی از شهرستان‌ها اجرا نشده است، در همین راستا تمامی روسای بنیاد شهید شهرستان‌های خراسان رضوی را موظف کردیم، تا در جلسات مشترکی که با روسای راه و شهرسازی برگزار خواهد شد، مصوبات را اعلام و مشکلات پیش‌رو را بررسی کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و افزود: روسای بنیاد شهید شهرستان‌ها موظف شده‌اند تا با رعایت فاصله اجتماعی برنامه‌ها‌یی را با هدف نشاط و شادابی برگزار کنند، این برنامه می‌تواند در قالب اردوهای یک روزه همراه با آموزش خانواده و پایش سلامت انجام شود. 

وی تاکید کرد: نباید بین کارکنان بنیاد شهید و جامعه ایثارگری فاصله‌ ایجاد شود ولذا همه کارکنان بنیاد شهید به صورت مستمر در برنامه‌های اجرای طرح سپاس شرکت کنند.

معصومی خاطر نشان کرد: آخرین وضعیت جامعه ایثارگری و خدمات ارائه شده باید در سامانه سجایا ثبت شود، تا در برنامه‌ریزی مدنظر قرار گیرد.

این مسئول تاکید کرد: روسای بنیاد شهید با اشرافی که بر قوانین ویژه جامعه ایثارگری دارند باید این عزیزان را نسبت به خدمات‌ فرهنگی و معیشتی آگاه سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار