مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی:

استفاده از ظرفیت‌های بومی برای اشتغال فرزندان ایثارگران یک ضرورت است

حجت‌الاسلام معصومی گفت: باید از ظرفیت شهرستان کاشمر در جهت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در بخش‌های صنعت و کشاورزی استفاده کرد.
کد خبر: ۴۶۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ - 27July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران شهرستان کاشمر که امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک ایام با برکت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: خدمت در بنیاد شهید و خدمتگزاری به خانواده‌های شاهد و ایثارگر از افتخارات مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به موضوع اشتغال فرزندان ایثارگران اشاره کرد و افزود: در شهرستان کاشمر ۲۹۶ فرزند جانباز و آزاده و ۵۸ فرزند شهید متقاضی کار هستند، که امیدواریم شورای هماهنگی امور ایثارگران شهرستان با شناسایی فرصت‌های بومی زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران شهرستان را فراهم کنند و یا از خدمات و تسهیلات اشتغال بنیاد شهید و ادارات ذیربط بهره‌مند شوند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی تأکید کرد: باید از ظرفیت شهرستان کاشمر در جهت اشتغال فرزندان شهدا در بخش‌های صنعت و کشاورزی استفاده کرد.

وی در ادامه به ساماندهی گلزار شهدا اشاره کرد و بیان داشت: از ۵۱ گلزار شهید شهرستان کاشمر، ۱۶ گلزار ساماندهی شده و شش گلزار تک مزاری ساماندهی و چهار مزار هنوز ساماندهی نشده است که فرمانداری و بخشداری متعهد شده‌اند ساماندهی گلزارهای تک مزاری شهدا را تا پایان مرداد ماه به اتمام برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار