مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

جانبازان مردان میدان عمل هستند

حجت‌الاسلام معصومی گفت: جانبازان ثابت کردند که مردان میدان عمل هستند و ایثار، گذشت و فداکاری آنان قابل مقایسه با هیچ عملی نیست.
کد خبر: ۴۶۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ - 05July 2021

پخش آثار گروه تلویزیونی شاهد از مرکز صدا و سیمای کیشبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسین معصومی در مراسم اختتامیه همایش جانبازان شیمیایی که در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: استان خراسان رضوی بیش از ۴۹ هزار جانباز دارد که از این تعداد پنج هزار جانباز در زمره جانبازان شیمیایی قرار دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: جانبازانی که در معرض تماس با گاز خردل بوده‌اند، هنوز هم دچار ضایعات اعضای مختلف بدن به‌ویژه دستگاه تنفس هستند و دفاع مقدس و جنگ برای آن‌ها تمام نشده است و هر نفسی که می‌کشند تمامی خاطرات جبهه برای آن‌ها یادآوری می‌شود.

وی با بیان اینکه عوارض شیمایی، بر سطح کیفیت زندگی جانبازان اثر مستقیم گذاشته است، ادامه داد: جانبازان ثابت کردند که مردان میدان عمل هستند و ایثار، گذشت و فداکاری جانبازان قابل مقایسه با هیچ عملی نیست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی به آیه ۲۳ سوره احزاب اشاره کرد و گفت: «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

وی در پایان تأکید کرد: سردمداران کفر جهانی بدانند، ایثارگران در هر لحظه آماده هستند تا جان خود را فدای اسلام کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار