مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی عنوان کرد؛

اجرای طرح سپاس ویژه ۱۱ هزار ایثارگر استان

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون طرح سپاس ویژه ۱۱ هزار و ۸۹۹ نفر از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان استان خراسان رضوی به اجرا درآمده است.
کد خبر: ۴۶۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ - 05July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» در دیدار با خانواده شهیدان «ابوالقاسم دشتبان»، «برات‌محمد عربی»، «عبدالله افلاکی» و «حیدر علی کاووسی» و جانباز سرافراز «حسن عباسی» اظهار داشت: طرح سپاس یکی از فعالیت‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است که بستر سایر فعالیت‌ها را مهیا می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: شناسایی مشکلات، در دیدار مددکاران با ایثارگران مشخص می‌شود و نوع و میزان خدمات به جامعه ایثارگری برحسب گزارش مددکاران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پایش سلامت، بهره‌مندی از کلاس‌های مشاوره و کارگاه‌ها، اردوها و برنامه‌های ورزشی و تفریجی، کمیسیون پزشکی از جمله خدماتی است که طبق گزارش مددکاران انجام می‌پذیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی افزود: از ابتدای سال جاری ۱۱ هزار ۸۹۹ طرح سپاس ویژه خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان صورت گرفته که ۶ هزار و ۷۵۹ دیدار به صورت حضوری و ۵ هزار و ۱۴۰ دیدار غیر حضوری و از طریق ارتباط تلفنی صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه مادران شهدا در ایثار و فداکاری فرزندان رشید خود سهیم هستند، تصریح کرد: اگر شهدا راه اسلام را انتخاب کردند، به خاطر آموزه‌های دینی شما عزیزان بوده که به فرزندانتان منتقل کردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار