حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

رسالت جامعه ایثارگری در انتخابات «بصیرت‌افزایی» است

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات، خانواده شهدا و ایثارگران باید با بصیرت‌افزایی و روشنگری مسیر صحیح را به جوانان نشان دهند، زیرا تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب نشان داده که دشمنان قسم خورده اسلام از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فروگذار نمی‌کند.
کد خبر: ۴۵۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 18May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی در دیدار با مادر شهیدان «محمدحسین و حسین خاکزادان» و جانبازان 70 درصد «علیرضا فوطه‌بافان» و «علی‌اصغر آدینه» ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان که با هدف تجلیل و تکریم از ایثارگران صورت می‌گیرد فرصتی است تا مشکلات جامعه ایثارگری استان بدون مراجعه به بنیاد شهید مطرح شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: طرح سپاس ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در راستای تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با یک بررسی ساده در وضعیت کشورهای همسایه می‌توان آرامش و امنیت را در ایران مشاهده کرد که این امنیت به برکت خون پاک شهدا و جانبازانی حاصل شده که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فداکاری کردند.

این مسئول با بیان اینکه ایثارگران چهره واقعی دشمنان را نشان دادند، تأکید کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات، خانواده شهدا و ایثارگران باید با بصیرت‌افزایی و روشنگری مسیر صحیح را به جوانان نشان دهند، زیرا تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب نشان داده که دشمنان قسم خورده اسلام از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فروگذار نمی‌کند.

برادران شهید «محمدحسین و حسین خاکزادان» به ترتیب در 11 مهر 1342 و یکم فروردین 1348 در مشهد مقدس چشم به جهان گشودند و در 22 اسفند 1363 و پنجم دی 1363 به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار