حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

مهمترین خصلت دختران شهدا ایمان، نجابت و پاکدامنی است

حجت‌الاسلام معصومی گفت: ایمان، نجابت، پاکدامنی، تقوا و شجاعت از مهمترین خصلت‌های اخلاقی دختران شهداست که این عزیزان را نسبت به سایر دختران برجسته کرده است.
کد خبر: ۴۶۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ - 14June 2021

مهمترین خصلت دختران شهدا ایمان، نجابت و پاکدامنی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س) و روز دختر که مقابل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام این بانوی ارجمند، اظهار داشت: طبق روایات و احادیث، امام رضا (ع) ۲۸ سال از خواهرشان حضرت معصومه (س) بزرگتر بودند و حضرت معصومه (س) ۲۱ سال در کنار این امام رئوف زندگی و پرورش یافته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: شهرت و شخصیت اخلاقی حضرت معصومه (س) فقط مختص ایران نیست بلکه تمام مسلمانان جهان شیفته این بانوی مطهره هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی ضمن تبریک این روز بزرگ به دختران شهدا ادامه داد: ایمان، نجابت، پاکدامنی، تقوا و شجاعت از مهمترین خصلت‌های اخلاقی دختران شهدا است، که این عزیزان را نسبت به سایر دختران برجسته کرده است.

وی تاکید کرد: دختران شهدا وظیفه دارند، آرمان پدران شهیدشان را در جامعه ترویج دهند و مسئولیت امروز آنان تشویق مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات است.

همچنین در این مراسم گروه سرود آوای رضوان با اجرای بیش از هشت نماهنگ به استقبال آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) رفتند.

در پایان شرکت کنندگان در این مراسم بر سر سفره خوان گسترده حضرت میهمان شدند.

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۱۱ شهید، ۴۹ هزار و ۹۱۴ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها