فرمانده سپاه کردستان:

هر قدم برای شرکت در انتخابات مانند شلیک موشک بر قلب دشمنان است

سردار حسینی با بیان اینکه هر قدم از خانه تا محل آرا برای شرکت در انتخابات همانند شلیک موشک بر قلب دشمنان است، گفت: برگزاری انتخابات پرشور موجب تقویت پایه‌های نظام اسلامی و دست رد به سینه بدخواهان انقلاب می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴ - 13June 2021

هر قدم از خانه تا محل آرا برای شرکت در انتخابات همانند شلیک موشک بر قلب دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم دف‌نوازی که در جوار مجسمه ایثار ومقاومت استان کردستان در پهنه کوه آبیدر با حضور سردار سلیمانی ریییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) اظهار داشت: انتخابات ما بسیار تاثیرگذار است چرا که انقلاب اسلامی ما تراز جهانی است و امروز کشور ما هم در عدالت، هم استقامت و هم پایداری برای کشورهای جهان الگو است.

وی گفت: با حضور در انتخابات امنیت پایدار، توسعه کشور و بالا بردن تراز انقلاب اسلامی، کاهش تحریم ها را در برخواهد داشت و باید همه تلاش کنیم همه پای صندوق های رای بیایند و رییس جمهوری اصلح، انقلابی، جهادی و مردمی را انتخاب کنیم که مدافع مظلومین، برای توسعه کشو قدم بردارد و اشتغال جوانان را حل کند و فقر و محرومیت را از چهره ی کشور بزداید.

وی ادامه داد: دشمنان در این برهه جنگ روانی را ایجاد کرده و یاس و ناامیدی را رواج می دهد اما قطعا شکست می خورند چون کردستانی ها مردم میدان هستند و هرگاه نیاز به ایثار و از خودگذشتگی باشد در میدان حاضر شده اند.

وی با بیان اینکه هر قدم از خانه تا محل آرا برای شرکت در انتخابات همانند شلیک موشک بر قلب دشمنان است تاکید کرد: برگزاری انتخابات پرشور موجب تقویت پایه‌های نظام اسلامی و دست رد به سینه بدخواهان انقلاب می‌شود.

سردار حسینی با یادآوری اینکه مردم می‌توانند با مشارکت بالا در انتخابات پیش‌رو، دشمنان را مأیوس کنند، افزود: انتخاب فرد اصلح در پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور نقش به‌سزایی دارد که باید همه با هم ضمن امیدآفرینی و دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی، با انتخاب اصلح‌مان حماسه‌ای ماندگار دیگر خلق کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار