حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه روح‌الله:

حضور آگاهانه و دعوت دیگران به انتخابات تجدید میثاق با امام(ره) و شهدا است

سردار کریمی گفت: حضور آگاهانه و دعوت دیگران به انتخابات علاوه بر اینکه تجدید میثاق با امام (ره) و شهداست همچنین گام برداشتن در مسیر شهدا محسوب می‌شود چراکه شهدا در وصیتنامه‌ها و رفتارشان همواره به مشارکت حداکثری و انتخاب گزینه اصلح نیز تاکید داشتند.
کد خبر: ۴۶۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰ - 13June 2021

حضور آگاهانه و دعوت دیگران به انتخابات علاوه بر اینکه تجدید میثاق با امام(ره) و شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» امروز (یکشنبه) در دیدار با خانواده معظم شهیدان «علی فتحی» و «احمد علی فتحی» به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار داشت: اولین روز ماه مبارک ذی‌القعده که هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و به عنوان روز دختر نامگذاری شده فرصتی ارزشمند برای تکریم دختران ایران اسلامی و خصوصا دختران شهدا است و باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا موجب احیای روحیه ازخودگدشتگی و تقویت خدمت بیشتر به مردم در مسئولین می‌شود و امروز دیدار با خانواده معظم شهدا به عنوان یک فرصت ارزشمند در اختیار است که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

فرمانده سپاه روح الله گفت: فرزندان شهدا به عنوان یادگاران ارزشمند شهدا ادامه دهندگان نهضت ایثار و مقاومت در جامعه هستند که با رفتار و عملکرد خود سیره و رفتار شهدا را ترویج می‌دهند.

وی بیان کرد: فرزندان شهدا با تکیه بر سیره و وصیت نامه‌های نورانی پدران خود و تربیت مادران صبور به عنوان یک الگوی کامل و موفق تبدیل شده اند و امروز فرزندان شهدا به عنوان قهرمانان ملی در عرصه‌های بسیاری همچون نگینی می‌درخشند.

کریمی گفت:امروز یکی از رسالت‌های خانواده معظم شهدا تداوم راه حضرت زینب (س) و ترویج روحیه صبر و ازخودگذشتگی است که دختران شهدا وظیفه مهمی در این راستا دارند.

وی ترویج سیره و فرهنگ شهدا و انتقال صحیح آن به نسل جدید را وظیفه آحاد و اقشار مردم جامعه خواند و افزود: و البته نقش فرزندان شهدا در انتقال حماسه سازی‌های پدران عزیزشان نیز بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه روح الله تأکید کرد: یکی از درس‌های مهم شهدا و فرهنگ دفاع مقدس توجه به سرنوشت کشور و آینده انقلاب اسلامی است که باید نسبت به آن مسئولیت پذیر باشیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس به عنوان گنجینه حماسه سازی‌های ملت ایران امروز به عنوان یک منشور برای نقش آفرینی در انتخابات پیش روی ماست، گفت: از سه جهت مشارکت حداکثری، انتخاب گزینه اصلح و دعوت دیگران به انتخابات قابل اهمیت است و حضور حداکثری، دعوت آحاد مردم به انتخابات و انتخاب گزینه اصلح سه وظیفه مهم است که امروز باید نسبت به آن مسئولیت پذیر باشیم و به سهم و توان خودمان در این صحنه انجام وظیفه کنیم.

فرمانده سپاه روح الله افزود: خانواده معظم شهدا به عنوان سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و افتخار ملت ایران جایگاه والایی در جامعه دارند که باید در خلق حماسه ۲۸ خرداد به خوبی نقش آفرینی کنند.

وی خطر نشان کرد: حضور آگاهانه و دعوت دیگران به انتخابات علاوه بر اینکه تجدید میثاق با امام (ره) و شهدا است همچنین گام برداشتن در مسیر شهدا محسوب می‌شود چراکه شهدا در وصیت نامه‌ها و رفتارشان همواره به مشارکت حداکثری و انتخاب گزینه اصلح نیز تاکید داشتند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار