نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

رأی‌اولی‌ها اسیر کارهای عوام‌فریبانه نیستند

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: رأی‌اولی‌ها اسیر کارهای عوام‌فریبانه نیستند و با بینش سیاسی بالا افراد اصلح را انتخاب می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ - 14June 2021

رأی‌اولی‌ها اسیر کارهای عوام‌فریبانه نیستندبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، با حضور در مراسم گرامیداشت روز دختر اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان، با بیان اینکه حضور رأی اولی‌ها فضای انتخابات و رأی‌گیری را پرشور و نشاط می‌کند، اظهار داشت: جوانان جامعه امروز ما با آمادگی و سواد سیاسی بالا، با آگاهی از شرأیط نظام و انقلاب و شناخت کامل از نامزد‌های خود در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه نباید هیچ گروه و جناحی از احساسات پاک رأی‌اولی‌ها بهره‌برداری ابزاری داشته باشد، گفت: رأی‌اولی‌ها اسیر کار‌های عوام‌فریبانه نیستند و با بینش سیاسی بالا، افراد اصلح را به مدیریت کشور و شهر‌ها و روستا‌ها انتخاب خواهند کرد.

حجت‌الاسلام آل هاشم با بیان اینکه کاندیدا‌ها نباید به دین و دنیای مردم آسیب بزنند، ادامه داد: کسی سکان هدایت و مدیریت باید به دست گیرد که راهکار عملی برای برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات مردم، به‌خصوص مشکلات اقتصادی و معیشتی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، انتخابات را مبنای مردم‌سالاری دینی دانست و گفت: برای دوام و قوام نظام اسلامی و تقویت آن، باید در انتخابات شرکت کنیم و جوانان با احساس مسئولیتی که دارند، در برابر خانواده و دیگران با منطق زیبا وارد بحث شوند و آن‌ها را نسبت به انتخابات حساس کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به تزریق روح ناامیدی و یأس و دعوت مردم به عدم مشارکت در انتخابات از سوی رژیم‌های صهیونیستی، آل سعود و آمریکا، خاطرنشان کرد: ۲۸ خرداد، مردم ایران اسلامی به‌خصوص دختران جوان جامعه با تأسی از روحیه ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری حضرت معصومه (س)، در مسیر ارزش‌های حرکت خواهند کرد تا در این شرأیط حساس، نظام و انقلاب تنها نماند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، جایگاه والای زن و مادر در اسلام و نظام اسلامی را تبیین کرد و افزود: الگوی زن مسلمان؛ دختر بهشتی پیامبر و کوثر الهی است که در فضیلت و کمال قوی سبقت را از مردان ربوده است.

وی نامگذاری روز ملی دختر را رویدادی مهم در تقویم کشور عنوان کرد و گفت: فرصت‌سازی برأی ارتقاء و بهبود جایگاه دختران، شناسایی استعداد‌های آن‌ها، ارتقاء ظرفیت‌های اجتماعی دختران ایرانی و تعمیق هویت دینی و گسترش آموزه‌های دینی در برابر هجمه‌های عظیم فرهنگی دشمنان، از دلایل نامگذاری این روز به‌نام دختر است.

امام جمعه تبریز افزود: با این فرصت‌سازی‌ها می‌توان هویت فرهنگی و اسلامی دختران جامعه را ارتقاء بخشید و استعداد‌های آن‌ها را در همه عرصه‌ها توانمند کرد.

در این مراسم تعدادی از دختران نمونه انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی با لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار