مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

جانفشانی شهدا بهای تأمین امنیت در کشور است

حجت‌الاسلام معصومی گفت: تأمین امنیت در کشور هزینه دارد که شهدا، جانبازان و آزادگان با فداکاری، امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۴۵۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ - 18May 2021

جانفشانی شهدا بهای تأمین امنیت در کشور استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با جانباز سرافراز «جعفر خلاطی‌پور کاوری»، «سکینه سادات حسینی» همسر جانباز متوفی «سید محمدمهدی بهرامی‌زاده» و «طاهره فیروزی» همسر شهید «احمد آل‌سیدان» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی سران برخی از کشور‌ها وارد ایران می‌شدند و در خصوص آینده ایران تصمیم‌گیری می‌کردند و حتی شاه ایران را در جلسات راه نمی‌دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به تاریخ ایران اشاره کرد و افزود: ایران در جنگ‌ها با اعلام بی‌طرفی بیشترین آسیب مالی و جانی را متحمل شده بود و حساس‌ترین موقعیت‌های شغلی مانند پالایشگاه‌های نفت و فرودگاه‌ها همه در دستان انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها بود. آنها حتی اجازه نمی‌دادند ایرانی‌ها وارد پالایشگاه شوند و یا دانش علمی کسب کنند.

وی ادامه داد: این ذلت‌ها که مطابقتی با تفکر اسلامی نداشت، مردم را به جوش آورد. تمام مردم ایران متحد شدند و رژیم ستم‌شاهی را برای همیشه نابودند کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی افزود: امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان با عزت فعالیت می‌کند و این امنیت مدیون شهدا، جانبازان و آزادگان است. تأمین امنیت در کشور هزینه دارد که شهدا، جانبازان و آزادگان با فداکاری، امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

مدیرکل بنیاد خراسان رضوی در پایان با اعطای لوح سپاس از رشادت و فداکاری ایثارگران قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار