استاندار هرمزگان:

خانواده شهدا و ایثارگران ذخایر معنوی انقلاب هستند

همتی با بیان اینکه آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی مدیون جانفشانی شهدا است، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران ذخایر معنوی انقلاب هستند و باید توجه ویژه‌ای به معیشت آنان شود که البته در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۴۴۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ - 01February 2021

خانواده شهدا و ایثارگران ذخایر معنوی انقلاب هستندبه  گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «فریدون همتی» استاندار هرمزگان همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر، به اتفاق «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده سردار شهید معظم «غلامحسین پرخیده» و جانباز 50 درصد «حسن رئیسی» دیدار و تجلیل کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: مادران خانواده‌های معظم شهدا با تربیت فرزندانی صالح، روح پدران شهید خود را شاد کردند و این فرزندان هم ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.

استاندار هرمزگان در حاشیه این دیدارها با تأکید بر انجام پیگیری در خصوص رفع مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، گفت: طی رایزنی با وزیر نفت، پیگیری لازم به منظور اخذ مجوز استخدام برای فرزندان خانواده‌های معظم شاهد هرمزگان در واحدهای زیر مجموعه این وزارتخانه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی مدیون جانفشانی شهدا است، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران ذخایر معنوی انقلاب هستند و باید توجه ویژه‌ای به معیشت آنان شود که البته در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ضمن تشکر از حمایت‌ها و همکاری‌های بی‌دریغ استاندار در راستای حل مشکلات ایثارگران، افزود: سردار شهید «غلامحسین پرخیده» از شهدای عزیزی است که در خرداد ماه سال 65 در منطقه فاو به آرزوی قلبی خود رسید و جانباز 50 درصد «حسن رئیسی» در عملیات آزادسازی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمده است.
ناوکی با اشاره به صبر، مقاومت و ازخودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان، ادامه داد: امروزه با وجود مشکلات اقتصادی که جامعه را فراگرفته، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گوش به فرمان ولی فقیه خویش هستند و همچون شهدا در دوران انقلاب و دفاع مقدس برای جانفشانی و ایثار لحظه شماری می‌کنند. 
استاندار هرمزگان، در پایان هر دیدار دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات این دو خانواده معظم صادر کرد.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها