حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

حضور باشکوه مردم در انتخابات، قدردانی از خون شهدا بود

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: حضور باشکوه مردم در حماسه ۲۸ خرداد قدردانی از خون شهدا بود که بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی افزود.
کد خبر: ۴۶۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸ - 20June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهیدان «احمد شفقتی خانقاه»، «رضا و علی عابدی ابرده» و جانباز سرافراز ۷۰ درصد «ملک‌محمد باقرنیا» اظهار داشت: حضور با شکوه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در پای صندوق‌های رای نشان از ولایتمداری و پیشتازی این قشر مقدس است که مسیر درست انقلاب را پیش‌ روی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی قرار دادند.

وی افزود: مردم غیرتمند کشورمان با حضور حماسی خود در انتخابات ۲۸ خرداد، به همگان نشان دادند که با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در همه صحنه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی همانند گذشته حضور فعال دارند و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

وی خطاب به خانواده ایثارگران گفت: جامعه اسلامی به جوانان غیور انقلابی نیاز دارد، شما فرزندان شهدا و ایثارگران باید بیش از پیش باید مروج آرمان بلند شهدا در جامعه باشید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی افزود: حماسه ۲۸ خرداد قدردانی از خون شهدا بود که بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی افزود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها