مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

کارآفرینی بهترین فرصت برای فرزندان ایثارگران جویای کار است

حجت‌الاسلام معصومی گفت: کارآفرینی بهترین فرصت برای فرزندان ایثارگران جویای کار است، بنیاد در این راستا تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است که می‌تواند در این زمینه به کارآفرینان کمک کند.
کد خبر: ۴۶۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ - 07July 2021

کارآفرینی بهترین فرصت برای فرزندان ایثارگران جویای کار استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با ۱۴ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران که در قالب دیدار چهره به چهره در محل میز خدمت بنیاد استان صورت گرفت، اظهار داشت: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران مهم‌ترین مشکلاتی است که از سوی ایثارگران مطرح می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: اگر فردی تقاضای اشتغال دارد باید حداقل‌های مهارت آموزی و دانش را نیز داشته باشد، در همین راستا بنیاد با اداره فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی تفاهم نامه‌ای منعقد کرده است که آموزش‌های لازم را به فرزندان ایثارگران جویای کار ارائه دهد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: افراد با تحصیلات و مدارک دانشگاهی در صورت حضور در ادارات دولتی، باید در آزمون‌های استخدامی سازمان سنجش شرکت کنند لذا باتوجه به تقاضای زیاد و تعداد شغل‌های اندک، ظرفیت قبولی در این آزمون‌ها کم است.

حجت‌الاسلام معصومی تصریح کرد: کارآفرینی بهترین فرصت برای فرزندان ایثارگران جویای کار است، بنیاد دراین راستا تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است که می‌تواند در این زمینه به کارآفرینان کمک کند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار