حضور معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در میز خدمت استان قم

معاون تعاون و امور اجتماعی، معاون بهداشت و درمان و تعدادی از مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان ششمین سفر استانی رئیس بنیاد شهید با حضور در میز خدمت بنیاد استان قم به سؤالات و درخواست‌های ایثارگران پاسخ دادند.
کد خبر: ۴۹۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ - 16December 2021

حضور معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در میز خدمت استان قمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دیدار بی واسطه معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف طرح مسائل، مشکلات و درخواست‌های جامعه معزز شهدا و ایثارگران در راستای افزایش اعتمادسازی، حل مشکلات این عزیزان و کسب رضایت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان قم، از برکات سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به این استان بود.

محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان و جمعی از مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان سفر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان قم از صبح امروز (پنجشنبه) جهت رسیدگی به درخواست‌ها و سؤالات ایثارگران در میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان حضور یافتند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن دیدار با جامعه معزز ایثارگر استان قم، مشکلات مسکن، اشتغال و معیشت ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم جهت پیگیری آن صادر کرد.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با حضور در میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان مشکلات مربوط به خدمات بیمه، درمان و تجهیزات پزشکی جانبازان این استان را بررسی کرد.

علاوه بر این، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان این سفر گروهی را جهت رسیدگی دقیق به نامه‌های دریافتی مردمی تعیین کرده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها