مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

رسالت بنیاد خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است

مرتضوی گفت: تقویت میز خدمت و پاسخگویی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرلوحه اقدامات بنیاد است و خادمان خاندان شهدا، ملزم به اجرای کامل این مأموریت هستند.
کد خبر: ۴۶۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ - 16June 2021

رسالت بنیاد خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران عصر سه‌شنبه در سومین نشست شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک فرارسیدن دهه کرامت، تقویت میز خدمت به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را رسالت اصلی در بنیاد عنوان کرد و اظهار داشت: تقویت میز خدمت و پاسخگویی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرلوحه اقدامات بنیاد است و همه ما بر اجرای این رسالت تعهد داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران افزود: در برخی از موارد نیاز است که مشکل ایثارگر به‌ صورت حضوری مطرح شود، اما اکثر موارد و درخواست‌های ایثارگران عزیز به‌ صورت غیرحضوری انجام‌شدنی است و با توجه به نوع درخواست‌ها، راه‌های ارتباط غیرحضوری را تقویت کردیم، تا از این طریق پاسخگوی نیاز‌های ایثارگران باشیم.

وی با تأکید بر اینکه پاسخگویی مناسب و ارائه خدمات شایسته به ایثارگران باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: نباید کار امروز به فردا موکول شود و همه بخش‌ها و معاونت‌های ستادی باید با حضور فعال در میز خدمت، پاسخگوی جامعه شریف ایثارگری باشند. آنچه را که بتوانیم برای رفع مشکلات ایثارگران انجام می‌دهیم و به روسای شهرستان‌ها نیز تأکید شده است تا با رصد وضعیت درخواست جامعه شریف ایثارگری در صورت نیاز و با درجات موضوع، به‌فوریت اقدام لازم را انجام دهند.

مرتضوی با اشاره به اینکه عمده درخواست‌های ایثارگران در حوزه مسکن و اشتغال است، تصریح کرد: با اجرای صحیح قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود از یک سو و همچنین توانمندسازی این عزیزان در حوزه اشتغال و کارآفرینی، بخش قابل توجهی از مشکلات ایثارگران را مرتفع می‌کند و لازمه این امر توجه جدی و تعامل چندسویه همه خادمان خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی در پایان با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد، بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تأکید کرد و افزود: انتخابات یک فرصت است و همه باید با استفاده صحیح از این فرصت، یک انتخاب هوشمندانه و آگاهانه در راستای ایرانی آباد و مقتدر انجام دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران همچنین با حضور در میز خدمت با هفت نفر از ایثارگران و خانواده‌های شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها