مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز مطرح کرد؛

تاکید بنیاد شهید بر تسریع ساخت پروژه مسکونی ایثارگران در هشتگرد

رستمیان در نشست هماهنگی با شرکت پیمانکار ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ایثارگران در هشتگرد گفت: تسریع در روند ساخت پروژه مسکونی ایثارگران در هشتگرد مورد تأکید بنیاد است.
کد خبر: ۴۷۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ - 23August 2021

تاکید بنیاد شهید بر تسریع ساخت پروژه مسکونی ایثارگران در هشتگردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست هماهنگی ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی در شهر هشتگرد که با حضور شرکت پیمانکار پروژه و مسئولان برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، تسریع در روند ساخت پروژه مسکونی ایثارگران در شهر هشتگرد را مورد تاکید بنیاد دانست و اظهار داشت: تفاهم‌نامه ساخت ۶۰۰ واحد مسکمونی برای ایثارگران البرزی در هشتگرد با شرکت عمران هشتگرد به امضاء طرفین رسیده است و امروز با اتخاذ پیمانکار تسریع در روند اجرای این پروژه مورد تاکید بنیاد است.

وی افزود: بنیاد به دنبال رفاه و آسایش ایثارگران است لذا مجموعه بنیاد در کنار دیگر مسئولان در تلاش هستند تا دغدغه‌های جامعه هدف در بحث مسکن را کم کنند.

رستمیان، شأن و منزلت ایثارگران را بسیار بالا و ارزشمند دانست و تصریح کرد: پیمانکار پروژه باید نهایت دقت را در اجرای پروژه بکار گیرد، کیفیت اولویت بنیاد در اجرای پروژه است، بنیاد در تمامی مراحل اجرا علاوه بر حمایت، نظارت خواهد کرد تا پروژه‌ای در شأن ایثارگران آماده بهره‌برداری شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان خدمت به ایثارگران را توفیقی عظیم دانست و گفت: دعای خیر ایثارگران پشتوانه‌ای عظیم برای خادمان این عزیزان خواهد بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار