نشست صمیمی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با جانبازان ۷۰ درصد نیشابور

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان نیشابور دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۴۶۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ - 13July 2021

نشست صمیمی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با جانبازان ۷۰ درصد نیشابوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسین معصومی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی روز یکشنبه ( ۲۰ تیر) در جریان سفر به نیشابور، با جانبازان ۷۰ درصد این شهرستان دیدار کرد و طی سخنانی اظهار داشت: در شرایط دشوار سال‌های گذشته توانستیم بدهی در امور مربوط به حوزه‌های مراکز درمانی، داروخانه‌ها و دانشگاه‌ها را تسویه کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی همچنین به موضوع مسکن ایثارگران اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های این نهاد مقدس علاوه بر مجوز واگذاری ۱۸۶ واحد مسکونی به ایثارگران این شهرستان، پیگیر مجوز دریافت ۶۱۴ واحد دیگر برای خانواده‌های شهدا و جانبازان نیشابور هستیم.

وی ادامه داد: با تمامی فرمانداران و روسای ادارات راه و شهرسازی جلسه برگزار کردیم، مشکلات مسکن ایثارگران را شرح و خواستار واگذاری زمین به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان شدیم، که در این راستا، تعدادی از شهرستان‌ها آمادگی خود را اعلام کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی افزود: اشتغال فرزندان ایثارگران مستلزم تلاش خودشان نیز هست، درصورتی که به دنبال کار دولتی هستند باید در آزمون استخدامی سازمان سنجش شرکت کنند، و اگر قادر نیستند باید به کار آزاد رجوع کنند که بنیاد تسهیلات ویژه‌ای برای این عزیزان فراهم کرده است.

در این مراسم که معاون بهداشت و درمان و تعاون و امور اجتماعی بنیاد خراسان رضوی و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام معصومی با اعطای لوح سپاس، از مجاهدت، ایثار و فداکاری این عزیزان تجلیل کرد.

دیدار با فرزندان شهدا، محمود توزنده جانی و محبوبه بیگم قاضی پایان بخش سفر مدیرکل بنیاد خراسان رضوی به شهرستان نیشابور بود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار