یادداشت/ سیدحمیدرضا کاظمی

کاهش مشکلات ایثارگران و جانبازان همتراز خدمتگزاری به شهداست

ضرورت دارد که مسوولان قاطعانه و با جدیت هرچه تمام مشکلات جانبازان و ایثارگران در زمینه دارو و درمان را مرتفع کنند؛ اقدام دولت در جهت پرداخت بدهی بیمه‌ها و حل مشکل بیمه ایثارگران حرکتی بود که امیدواریم با قدرت هرچه بیشتر ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۴۵۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 26April 2021

کاهش مشکلات ایثارگران و جانبازان همتراز خدمت‌گذاری به شهداستگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم شهرستان‌های پلدختر و معمولان و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی؛ علاوه بر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم که به واسطه اعمال تحریم‌های ظالمانه غربی‌ها تحت‌الشعاع قرار گرفته، وضعیت درمان و معیشت جانبازان و ایثارگران با تهدید جدی‌تری مواجه شده است. ضرورت دارد که قوای سه‌گانه و به خصوص بنیاد شهید و امور ایثارگران برای کاهش دغدغه‌های این قشر از جامعه که عمده آن در زمینه درمانی و پرشکی است، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

کاهش مشکلات ایثارگران و جانبازان همتراز خدمتگزاری به شهدا و زنده کردن یاد شهداست؛ در این برهه از زمان که غربی‌ها از دریچه تهاجم فرهنگی برای تخریب باورها و ارزش‌های دینی نسل جوان کشورمان به میدان آمده‌اند، سبک زندگی رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی بهترین الگو برای نسل جوان امروز جامعه محسوب می‌شود.

عده‌ای از مسوولان، دوران هشت سال دفاع مقدس و آن همه ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان و شهدا را به فراموشی سپرده و صرفا به آرامش و آسایش خود فکر و توجه می‌کنند؛ در این برهه که فشار‌های اقتصادی دشمنان از یک طرف و ضعف مدیریتی برخی مسوولان از طرف دیگر، باعث افزایش مشکلات کشور شده است، حقیقتا خلأ وجود مسوولانی از جنس شهدا در تمام نهاد‌ها و دستگا‌های اجرایی کشور احساس می‌شود.

اینکه می‌گوییم اگر مسوولان مانند رزمندگان و شهدا تفکر و عمل کنند، مشکلات کشور مرتفع می‌شود، شعار نیست، حقیقتی است که مردم و تمام کسانی‌که دوران جنگ تحمیلی را درک کرده‌اند به آن واقف هستند.

روحیه جهادی و انقلابی باید در بین مسئولین زنده باشد؛ در شرایط کنونی که وضعیت معیشتی جامعه ایثارگری به واسطه اعمال تحریم‌ها و سوءمدیریت برخی مسوولان با مشکلات بزرگی مواجه شده، ضرورت دارد که مسوولان قاطعانه و با جدیت هرچه تمام مشکلات جانبازان و ایثارگران در زمینه دارو و درمان را مرتفع کنند؛ چراکه این مسئله از توجه مسوولان مغفول مانده است؛ اقدام دولت نسبت به پرداخت بدهی بیمه‌ها و حل مشکل بیمه ایثارگران را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با قدرت هرچه بیشتر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها