مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با ایثارگران غرب استان دیدار کرد

«مرتضوی» در سفر یک روزه به شهرستان‌های شهریار و شهرقدس ضمن پاسخگویی و دیدار چهره به چهره با ایثارگران و والدین معظم شهیدان، در دومین سالروز شهادت شهید مدافع امنیت «مرتضی ابراهیمی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۹۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ - 15November 2021

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با ایثارگران غرب استان دیدار کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران امروز (دوشنبه) در سفر یک روزه به شهرستان‌های شهریار و شهرقدس ضمن پاسخگویی و دیدار چهره به چهره با ایثارگران و والدین معظم شهیدان، با حضور در منزل شهیدان والامقام «مرتضی ابراهیمی و احمد حبیبی فرد» و جانبازان «محمد اکبری» و «حسین گودرزی» از مقام والا و ایثارگری شهدا و جانبازان تجلیل کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران همچنین با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرقدس، ضمن دیدار چهره به چهره با ایثارگران و والدین معظم شهیدان، به درخواست‌ها و مشکلات ایشان رسیدگی و دستورات لازم را جهت تحقق خواسته‌های ایشان صادر کرد.

وی در این دیدار‌ها با تأکید بر اینکه ایثارگران و خانواده‌های شهدا محق دریافت خالصانه‌ترین خدمت‌ها هستند، اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شاهد، موجب تعظیم شعائر الهی و پاسداشت فرهنگ والای ایثار و شهادت می‌شود.

مرتضوی در ادامه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و در دومین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت «شهید مرتضی ابراهیمی» با حضور در منزل این شهید والامقام، با همسر، فرزندان و والدین این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی شهید مرتضی ابراهیمی، شهادت وی را نمادی روشن از جوانان تربیت یافته در مکتب امام حسین (ع) برشمرد و تصریح کرد:فضیلت شهید از نگاه قرآن یک فریضه عظیم و ارزشمند است، بیان کرد: امروز هرکس در مسیر شهیدان حرکت کند به مصداق حرکت در صراط مستقیم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر افتخار خدمت رسانی به بیش از چهار هزار و ۲۰۰ شهید، جانباز و آزاده در غرب استان تهران را داریم، ادامه داد: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم؛ این قدردانی با تکریم و خدمت به این عزیزان محقق می‌شود.

شهید مرتضی ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۳ و فرمانده گردان امام حسین (ع) ملارد بود که در ناآرامی‌های منطقه ملارد برای ایجاد امنیت در آبان ماه سال ۱۳۹۸ و در محل اغتشاش حضور داشت و توسط ضربات چاقوی اشرار به شهادت رسید.

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های شهریار و قدس در حال خدمت‌رسانی به هزار و ۱۳۵ خانواده معظم شهید، سه هزار و ۲۱۵ جانباز و آزاده و ۵ هزار ۸۵۰ ایثارگر مهمان است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها