مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

مادران شهدا تاریخ‌سازی کردند

مرتضوی گفت: همراهی و استقامتی که از ناحیه مادران شهدا و رزمندگان در جریان جنگ تحمیلی به منصه ظهور رسید در هیچ زمانی و در هیچ منطقه‌ای از جهان سابقه ندارد.
کد خبر: ۴۶۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ - 14July 2021

مادران شهدا تاریخ سازی کردندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی در دیدار با خانواده شهیدان «علیرضا و علی آزادی» از شهدای دوران دفاع مقدس در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: نقش مادران شهدا در هشت سال دفاع مقدس حماسی و تاریخ‌ساز است. تاریخ معاصر ایران شاهد گویایی بر حضور همه‌جانبه و فعالانه زنان مسلمان ایرانی در صحنه‌های گوناگون دفاعی، رزمی، سیاسی و اجتماعی بوده است.

وی افزود: مادران شهدا در راه آرمان و عقیده خویش حاضرند از عواطف و احساسات خود چشم‌پوشی کنند و در دفاع مقدس، نقشی ریشه‌دار و ارزشمند داشته‌اند و با پیروی از مکتب عاشورا حماسه‌های فراموش نشدنی آفریدند.

مرتضوی با قدردانی از صبر و استقامت مادران شهدا، خاطرنشان کرد: همراهی و استقامتی که از ناحیه مادران شهدا و رزمندگان در جریان جنگ تحمیلی به منصه ظهور رسید در هیچ زمانی و در هیچ منطقه‌ای از جهان سابقه ندارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: مادران شهدا پس از شهادت عزیزانشان نیز با شجاعت، صبر، استقامت و پیروی از ولایت مقام معظم رهبری همواره منادی، مروّج و علمدار خط سرخ شهیدان و اهداف و آرمان‌های والای آن‌ها بوده‌اند بنابراین دیدار با شما عزیزان مایه افتخار و دلگرمی ما است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار