مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

افزایش اعتماد ایثارگران، بزرگ‌ترین دستاورد بنیاد است

مرتضوی گفت: مهم‌ترین اتفاقی که در بنیاد رخ داده، ایجاد آرامش و ارتباط مناسب با ایثارگران و دستاورد آن افزایش اعتماد ایثارگران به بنیاد است.
کد خبر: ۴۶۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ - 11July 2021

افزایش اعتماد ایثارگران، بزرگ‌ترین دستاورد بنیاد استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالله مرتضوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در نشست کمیسیون احراز جانبازی که با حضور کارشناسان احراز ستاد مرکز و به میزبانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، ایجاد حس اعتماد و باورپذیری خانواده‌های شهدا و ایثارگران نسبت به خادمان خود را یک سرمایه مهم و ارزشمند خواند و اظهار داشت: مهم‌ترین اتفاقی که در بنیاد رخ داده، ایجاد آرامش و ارتباط مناسب با ایثارگران است، که دستاورد آن افزایش اعتماد ایثارگران به بنیاد است و همه ما وظیفه داریم تا به نحو شایسته از این دستاورد مهم حفاظت کنیم.

وی افزود: کار در بنیاد نیازمند ظرافت‌ها و حساسیت‌های خاصی است، چراکه رسالت ما خدمت به ایثارگران معظم است و در این زمینه باید با رفتار شایسته و صادقانه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه تعامل با مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پاسخ‌دهی سریع به درخواست‌ها و نامه‌ها در راستای رفع مشکلات ایثارگران در اولویت است، تصریح کرد: اگر ایثارگران ببینند که تمام خدمات در راستای رفع نیاز‌ها و مشکلات ایشان، در همان شهر محل پرونده انجام می‌شود، بخش زیادی از مراجعات به ستاد کاسته می‌شود.

مرتضوی در پایان تأکید کرد: خدمت کردن به جامعه ایثارگری بسیار پرارزش است و ما به‌عنوان خادم خانواده‌های شاهد و ایثارگر همه تلاش خود را می‌کنیم ضمن خدمت خالصانه و صادقانه، برطرف‌کننده مشکلات این قشر معظم جامعه باشیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار