مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

توانمندسازی؛ مهم‌ترین رکن ایجاد اشتغال برای فرزندان ایثارگران است

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: نخستین گام در ایجاد اشتغال برای فرزندان ایثارگران، توانمندسازی افراد جویای کار است که باید به این امر توجه کنند.
کد خبر: ۴۶۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ - 07July 2021

توانمندسازی مهم‌ترین رکن ایجاد اشتغال استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» در دیدار با ۱۴ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران که در قالب دیدار چهره‌به‌چهره در محل میز خدمت اداره‌کل بنیاد شهید استان خراسان رضوی صورت گرفت، اظهار داشت: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران مهم‌ترین مشکلاتی است که از سوی ایثارگران مطرح می‌شود.

وی افزود: نخستین گام در ایجاد اشتغال برای فرزندان ایثارگران، توانمندسازی افراد جویای کار است که باید به این امر توجه کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: متقاضیان کار باید حداقل‌های مهارت‌ و دانش را داشته باشند، در همین راستا بنیاد شهید با اداره فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی تفاهم‌نامه‌ای منعقد کرده است که براساس آن آموزش‌های لازم به فرزندان ایثارگران جویای کار ارائه می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید خراسان رضوی افزود: افراد با تحصیلات و مدارک دانشگاهی که متقاضی کار در ادارات دولتی هستند باید در آزمون‌های استخدامی سازمان سنجش شرکت کنند که باتوجه به بالا بودن آمار تقاضا و محدودیت در مشاغل، ظرفیت قبولی در این آزمون‌ها محدود است.

وی تصریح کرد: کارآفرینی بهترین فرصت برای فرزندان ایثارگران جویای کار است، بنیاد دراین راستا تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است که می‌تواند کارآفرینان را در این زمینه یاری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار