مدیرکل بنیاد شهید البرز:

باید کاری کنیم که ایثارگران کمترین دغدغه را داشته باشند

«رستمیان» با بیان اینکه بنیاد شهید متولی امور ایثارگران است و باید به نحو مطلوب پاسخگوی مشکلات آن‌ها باشد، گفت: امروز باید کاری کنیم تا ایثارگران کمترین دغدغه را در زندگی داشته باشند.
کد خبر: ۴۵۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ - 31May 2021

باید کاری کنیم که ایثارگران کمترین دغدغه را داشته باشند  //عکس نمایه سایز نیست//306 در 184//به گزارش دفاع‌پرس در کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ‌امروز در نشست شورای اداری بنیاد شهید منطقه دو کرج تلاش ایثارگرانه در جهت تکریم، رضایتمندی و خدمت به ایثارگران را امری واجب دانست و اظهار داشت: بنیاد شهید متولی امور ایثارگران است و باید به نحو مطلوب پاسخگوی مشکلات آن‌ها باشد.

وی برنامه‌ریزی و تلاش جهادی را دو عنصر مؤثر در جهت خدمت به ایثارگران برشمرد و با اشاره به اینکه باید خداوند متعال را شاکر باشیم که امروز توفیق خدمت به ایثارگران را داریم، افزود: باید از این فرصت معنوی بهره لازم را ببریم. اقدامات و خدمات خوبی به ایثارگران ارائه ‌شده اما کافی نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عنوان کرد: شادابی و نشاط در کار از دیگر ارکانی است که باید بدان توجه کرد. از طرفی برنامه‌ریزی و داشتن هدف موجب خواهد شد تا ضمن خروج از روزمرگی بتوانیم خدمات قابل ‌قبول و در شأن ایثارگران را ارائه و رضایتمندی حداکثری را ایجاد کنیم.

رستمیان با تأکید بر لزوم برقراری تماس‌های تلفنی با ایثارگران اضافه کرد: باید تلاش کنیم از احوال و مشکلات ایثارگران باخبر باشیم و با تماس‌های تلفنی مستمر علاوه بر احوالپرسی بتوانیم مشکلات آن‌ها را مرتفع کنیم. امروز باید کاری کنیم تا ایثارگران کمترین دغدغه را در زندگی داشته باشند.

وی بنیاد شهید و امور ایثارگران را نهادی مقدس و انقلابی دانست و گفت: کارکنان بنیاد خادم ایثارگران هستند که باید با باور و ایمان قلبی خدمت کنند. مطمئناً این خدمات اجرهای اخروی و ماندگار فراوانی را به دنبال دارد. ایثارگران با خدا معامله کرده‌اند و هیچ توقعی از ما ندارند. باید بدانیم که خدمات ما هم نمی‌تواند ذره‌ای از ایثارگری‌های این عزیزان را جبران کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار