یادواره پیشمرگان مسلمان کرد در سنندج برگزار شد

مردم انقلابی سنندج در اجتماعی گسترده در جوار یادمان مقاومت و ایثار آبیدر این شهر با محکوم کردن اهانت برخی سیاسیون به ساحت مقدس شهدا بار دیگر بر مسیر روشن پیشمرگان مسلمان کرد تاکید کردند.
کد خبر: ۴۵۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ - 01June 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، دوشنبه شب یادواره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد در جوار یادمان مقاومت و ایثار مردم سنندج در کوه آبیدر این شهر برگزار شد.

این اجتماع گسترده توسط خانواده های معزز شهدا و ایثارگران این شهر و در محکوم کردن اهانت برخی سیاسیون دولت تدبیر و امید به ساحت مقدس شهدای کردستان برگزار شد.

«حسن عسکری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در این مراسم از همراهی ادارات و سازمان های مختلف در برگزاری این مراسم تقدیر کرد و گفت: چند روز گذشته سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان،نماد مقاومت و پایداری ایرانیان بود.

وی افزود: ما شش هزار شهید در طول ۲۴ روز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر تقدیم کردیم و این روز متعلق به ملت ایران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است و ورشکستگان سیاسی حق ندارند در این روز بزرگ به شهدا اهانت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تصریح کرد: دستمال های کثیف حق ندارند که شیشه را تمیز کنند و حداقل ما بر گذشته آن ها اشرافیت داریم و اگر نظام اسلامی رأفت نشان می دهد آن ها حق ندارند سوءاستفاده کنند.

عسکری افزود: این مکان برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ایثارگری های مردم کردستان ساخته شده است و آن را رها نخواهیم کرد و در ایام مختلف سال برنامه هایی برگزار خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در این مکان با شهدای عزیزانمان تجدید میثاق می کنیم که بر راه شهدا همچون آبیدر استوار ایستاده ایم و حاضریم جان خود را هم فدا کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در ادامه سخنان خود گفت: در آستانه خلق یک حماسه قرار داریم لذا فردی باید انتخاب شود که هم به فکر دنیا و آخرت مردم باشد و هم دغدغه های آن ها پیگیری کند.

در ادامه این مراسم به صورت نمادین از خانواده شهید محمد امین رحمانی و شهید مسعود غمیان از فرماندهان بزرگ پیشمرگ مسلمان کرد شهرستان سنندج تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها