مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه مجازی به‌مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در گیلان

«فاضلی» گفت: نمایشگاه مجازی پوستر، فیلم و بارگذاری محتوا به‌مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ - 01June 2021

نمایشگاه مجازی پوستر به مناسبت سالروز ارتحال امام (ره) در گیلان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «فیروز فاضلی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، امروز (سه‌شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه مجازی پوستر، فیلم و بارگذاری محتوا به‌مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان برگزار می‌شود.

وی فعال کردن و هدایت نشریات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استان برای فعالیت هرچه بیشتر در فضای مجازی با هدف بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) را از جمله برنامه‌هایی که برای آن زمینه‌سازی شده است، خواند و تصریح کرد: رایزنی‌های لازم در همین زمینه با رسانه‌های استان گیلان انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها، نشریات و پایگاه‌های خبری گیلان می‌توانند از محتوای بارگذاری‌شده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در بخش نمایشگاه پوستر و فیلم استفاده کنند، افزود: امام خمینی (ره) در دل‌ها و قلوب مردم ایران اسلامی جای دارد و خود همین مردم، اندیشه‌های ایشان را سینه به سینه حفظ و ترویج می‌کنند.

فاضلی با تاکید بر اینکه پیام بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) همواره در جامعه و کشور جاری است، خاطرنشان کرد: صدق این مطلب را می‌توان در فضای مجازی و در محتوا‌هایی که به‌همین مناسب و با موضوع سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بارگذاری شده است، به عینه مشاهده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها