تقدیر از پنج خانواده آزاده در مراسم گرامیداشت مرحوم «ابوترابی‌فرد»

مراسم گرامیداشت مرحوم ابوترابی‌فرد با تجلیل از پنج خانواده آزاده برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ - 01June 2021

تقدیر از پنج خانواده آزاده در مراسم گرامیداشت حاج آقا ابوترابیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم بزرگداشت سید آزادگان حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد و پدر بزرگوارش عصر امروز (سه‌شنبه) به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

در این مراسم سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد خطیب موقت نمازجمعه تهران و برادر مرحوم ابوترابی‌فرد، حجت الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید، خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از آزادگان حضور یافتند.

در بخشی از مراسم یکی سرتیپ فنودی، آزاده دوران دفاع مقدس با سابقه ۱۰ سال اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت و در ادامه کلیپی از خاطره گویی اسرا درباره مرحوم ابوترابی پخش شد.

حجت الاسلام شکری در این مراسم با تجلیل از شهدای ۱۵ خرداد و حماسه‌آفرینان نهضت انقلاب اسلامی از جمله حاج آقا ابوترابی اظهار داشت: از امام و شهدای ۱۵ خرداد به اختصار گفتن و کلامی چند از مرد بزرگ آقای ابوترابی به زبان آوردن کار آسانی نیست.

وی افزود: امکان ندارد انسان رشد کند و امتحان پس ندهد. اگر پایداری کرد امتحان سخت‌تری پیش روی خود خواهد داشت. بعد از امتحان جایگاه انسان یا سقوط می‌کند یا بالا می‌رود. خدا ذکر این سید بزرگوار را متعالی کرد و سینه‌اش را گشاده قرار داد. آغوشش را برای اسرا باز کرد و اجازه داد رشد کنند و راهبری کرد. بر او و همه همرزمانش می‌بالیم.

در این مراسم از پنج آزاده و خانواده آزاده تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار