بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان :

اقتدار و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم ایران به ولایت فقیه است

در بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد آمده است: اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره اممین انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۶۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ - 02June 2021
اقتدار و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم ایران به ولایت فقیه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

در آستانه فرارسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲ شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای امام خمینی (ره) با شکافتن مرز‌های جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و درحال به ثمر نشستن است.

امام خمینی (ره)؛ آزاد مردی بی مانند و شخصیتی بی نظیر، رهبری فرزانه، متفکر، خداجو و عدالت خواه بود و بی شک عزت، اعتبار، اقتدار و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ شاگرد مکتب آن یگانه دوران؛ مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.

مکتب امام، مکتب دین‌داری، عدالت‌خواهی و عقلانیت است و امروز نیز در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و زعامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تفکر الهی امام خمینی در انقلاب اسلامی زنده است و میراث ماندگار او پرچم هویت و قدرت اسلامی، انقلابی ما را در جهان ظلم و تاریکی به اهتزاز درآورده است. بی‌شک استمرار حرکت در مسیر اندیشه‌های امام خمینی و سلوک درراه ولایت، ما را دربرداشتن گام دوم انقلاب موفق‌تر و سعادتمندتر خواهد کرد.

قیام خونین ۱۵ خرداد به عنوان برگ زرینی در کارنامه انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسیده؛ قیامی که سرآغاز تحولات بسیاری شد به طوری که از آن قیام الهی و تاریخی تاکنون و با سپری کردن سال‌های پر فرازو نشیب، ملت عزیز و شهید پرور ایران اسلامی در راستای استمرار آرمان‌های بلند امام عظیم الشان خمینی کبیر رحمه الله علیه و با پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری مصمم‌تر از قبل در برابر متجاوزان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار ایستاده اند و لحظه‌ای کوتاهی نخواهند کرد و بر پیمان وثیق خود با امام راحل خواهند ماند.

فرزندان قیام ۱۵ خرداد، امروز با سلوک در راه ولایت و اطاعت از، ولی فقیه، پاسدار ارزش‌ها و رهرو راه خمینی کبیر هستند و این مسیر سعادت را تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) دنبال خواهند کرد.

در شرایطی که نظام سلطه جهانی و در رأس آن رژیم حیله گر، جنایتکار و پیمان شکن آمریکا در صدد تغییر رویکرد و ذائقه نسل جوان آینده ساز کشور که در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه درس مقاومت و ایستادگی برابر دشمن را بخوبی آموخته، برآمده است، بی شک تبیین منظومه فکری امام راحل (ره) و دیدگاههـا و رهنمـودهـای جانشین صالح آن حضـرت، به ویژه برای نسل جوان امروز می‌تواند ضمن حفظ هویت ایمانی و انقلابی میهن اسلامی، تلاش‌های دشمنان در تحریف انقلاب اسلامی و معمار کبیرش و نیز به فراموش سپردن آرمان‌ها و اهداف بلند و تمدن ساز آن را ابتر و ناکام گذارد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان، ضمن بزرگداشت نام و یاد امام راحل و همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای مظلوم و گلگون‌کفن قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، امیدوار است با استمرار حرکت در طریق خمینی کبیر (ره) و پیروی از سلوک و توصیه‌های خلف صالحش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به‌ویژه آنچه در قالب سند گام دوم انقلاب از سوی ایشان ترسیم شده است، هر روز بیش از پیش شاهد اعتلای نظام مقدس اسلامی و سرافرازی ایران و ایرانیان باشیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها