با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان شهادت دو خلبان نیروی هوایی دزفول را تسلیت گفت

سردار «‌یوسفی» به مناسبت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش در پایگاه چهارم شکاری دزفول، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ - 02June 2021

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان شهادت دو خلبان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پی شهادت سرهنگ «کیانوش بساطی» و سروان «حسین نامنی» از خلبانان نیروی هوایی ارتش که در حین آماده‌سازی هواپیما قبل از پرواز، بر اثر عملکرد ناگهانی صندلی پران در پايگاه نیروی هوایی دزفول به شهادت رسیدند، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

جغرافیای خوزستان همواره بوی شهادت می دهد و مردم غیور این دیار با رنگ و بوی شهادت انس گرفته اند. شهادت دو تن از خلبانان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ «کیانوش بساطی» و سروان «حسین نامنی»، بار دیگر نسیم ایثار و اخلاص فرزندان میهن را در فضای شهر مقاوم دزفول طنین‌انداز کرد.

دفاع از کیان ایران اسلامی، از آب و خاک و مرزها همواره نیاز به فدا شدن دارد و ارتش و سپاه و بسیج و ناجا در کنار مردم انقلابی مان همواره برای فدا شدن آماده اند. گاه در رزمایش‌ها، گاه در مانورها و عملیات‌ها و گاه در دفاع از حریم مقدسی که میراث صدها هزار خون پاک جوانان این سرزمین است.

اینجانب عروج جاودانه این عزیزان سفرکرده پاسدار آسمان های میهن را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری‌ امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده صبور و مقاوم این عزیزان و مردم شهیدپرور خوزستان تبریک و تسلیت عرض نموده، بقای عمر با عزت همراه با سربلندی و سلامتی برای بازماندگان و دیگر همرزمان غیور این افسران ارتش دلاور خیز ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار