مکتب امام خمینی(ره) روز به روز مخاطبان بیشتری در سطح بین‌الملل پیدا کرده است

شورای هماهنگی تبلیـغات اسـلامی، در آستانۀ 14 خرداد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: امام خمینی (ره) شخصیتی بودند که آرمان‌های انسانی ـ الهی والایشان توانست تمامی مرز‌های جغرافیایی ـ سیاسی و اعتقادی را درنوردیده و قلوب عاشقان را مجذوب خود کند و روز به روز راهش و انقلابش نورانی‌تر شده و مخاطبان بیشتری را در سطح بین الملل جذب کند.
کد خبر: ۴۶۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ - 02June 2021

مکتب امام(ره) روز به روز مخاطبان بیشتری در سطح بین‌الملل پیدا کرده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی در آستانۀ ۱۴ خرداد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بزرگ مردی است که دوران حیات طیبه‌اش، قرن حاضر را تحت تأثیر قرار داد و انقلاب الهی و پیامبرگونه‌اش خواب راحت را از مستکبران عالم ربود و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بـسـم الله الـرحـمن الـرحیـم

چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بزرگ مردی است که دوران حیات طیبه اش، قرن حاضر را تحت تاثیر قرار داد و انقلاب الهی و پیامبرگونه‌اش خواب راحت را از مستکبران عالم ربود و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت.

آری امام خمینی «رحمت الله علیه» ودیعه‌ای الهی و پرورش یافته مکتب قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» بود که توانست تجسم عینی مفاهیم آیات قرآن کریم باشد و تعالیم حیات بخش نبوی و علوی را جامه عمل پوشانده و با انقلاب و نهضتش، زمینـۀ طلوع خورشید ولایت عظمی «ارواحنافداه» را فراهم خواهد نمود.

در چهاردهم خردادماه ۱۳۶۸، مردی چشم از جهان فروبست که زندگی او تمامی سیاستمداران بزرگ دنیا را مبهوت خود ساخت و قلب‌های آزادگان جهان را به خویش متوجه کرد، شخصیتی که آرمان‌های انسانی ـ الهی والایش، توانست تمامی مرز‌های جغرافیایی ـ سیاسی و اعتقادی را درنوردیده و قلوب عاشقان و حق جویان و حق طلبان عالم را تسخیر وهمۀ تشنگان معرفت و آزادیخواهی را مجذوب خود کند و روز به روز راهش و انقلابش نورانی‌تر شده و مخاطبان بیشتری را در سطح بین الملل جذب کند. اگرچه با ارتحال ملکوتی امام عظیم الشأن، خلف صالح و جانشین بر حقش امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» راه نورانی امام راحل را با تمام توان ادامه داده و یقیناً روح امام بزرگوار همیشه ناظر احوال ماست، ولی همچنان داغ امام تازه است و ملت ایران هرگز آن غم طاقت‌فرسا را از یاد نخواهد برد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ امام راحل عظیم الشأن اعلام می‌دارد؛ در تمامی استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، برنامه‌های یادبود و تجدید بیعت با آرمان‌های آن امام همام برگزار می‌گردد.»

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها