معاون فرهنگی بنیاد شهید استان البرز خبر داد:

رونمایی از اولین تابلوی نقاشی دیجیتال شهدای استان البرز

«دانش‌کهن» از رونمایی از اولین تابلوی نقاشی دیجیتال شهدای استان البرز خبر داد و گفت: این تابلو تصویر شهید روحانی مدافع حرم «علی تمام‌زاده» است که با حضور همسر وی در بنیاد شهید رونمایی شد.
کد خبر: ۴۶۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ - 02June 2021

رونمایی از اولین تابلوی نقاشی دیجیتال شهدای استان البرزبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «امیرحسین دانش‌کهن» معاون فرهنگی و آموزش اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه تصاویر شهدا زینت‌بخش جامعه است، از رونمایی از اولین تابلوی نقاشی دیجیتال شهدای استان البرز خبر داد.

وی ادامه داد: تابلوی نقاشی دیجیتال تعدادی از شهیدان والامقام استان البرز، هر یک به‌عنوان نماد و نماینده یک قشر از شهدای استان در حال تهیه و آماده نصب در ساختمان‌های بنیاد شهید استان شده است.

معاون فرهنگی و آموزش اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عنوان کرد: این کار به همت خادمان شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صورت گرفته و تا به امروز 40 تابلو از تصاویر شهدای این استان آماده نصب و بهره‌برداری شده است.

وی اظهار داشت: اولین تابلوی آماده بهره‌برداری تصویر شهید روحانی مدافع حرم «علی تمام زاده» است که با حضور همسر وی در بنیاد شهید رونمایی شد. امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته بتوانیم گام‌های مؤثری در جهت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار