پیکر مطهر شهید خلبان «کیانوش بساطی» در اسلام‌آبادغرب تشییع شد

پیکر مطهر شهید خلبان سرهنگ «کیانوش بساطی» روز چهارشنبه در میان حزن و اندوه مردم و مسوولان شهرستان اسلام‌آبادغرب تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۴۶۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ - 02June 2021

پیکر مطهر شهید خلبان «کیانوش بساطی» در اسلام‌آبادغرب تشییع شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در مراسم تشییع جنازه شهید خلبان کیانوش بساطی، اقشار مختلف مردم، فرماندار اسلام‌آبادغرب، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و دیگر مسوولان محلی حضور داشتند.

طبق اعلام روابط عمومی پایگاه چهارم شکاری دزفول بر اثر اشکال غیرقابل پیش‌بینی در یک فروند هواپیمای اف پنج، دو نفر از خلبانان پایگاه هوایی دزفول به شهادت رسیدند.

سرهنگ کیانوش بساطی و سروان حسین نامنی از خلبانان نیروی هوایی ارتش در حین آماده‌سازی هواپیما قبل از پرواز، بر اثر عملکرد ناگهانی صندلی پران به شهادت رسیدند.

علت دقیق حادثه توسط کارشناسان فنی در حال بررسی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پیامی شهادت سرهنگ کیانوش بساطی و سروان حسین نامنی خلبانان پایگاه چهارم شکاری دزفول را تسلیت گفت و اظهار داشت: اگر شرح رشادت و شهامت خلبانان شجاع و فرزندان رشید ملت در نیروی هوایی الهی و حال و هوای این لحظه‌های همرزمانم را به فررند برومند خوزستان و قیصر شعر پارسی زنده یاد قیصر امین پور بسپاریم، بی‌تردید می‌گفت دلی سربلند و سری سر به زیر از این دست عمری به سر برده‌ایم.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده عروج ملکوتی سرهنگ خلبان کیانوش بساطی و سروان خلبان حسین نامنی را به پیشگاه حضرت، ولی عصر، فرماندهی معظم کل قوا، خانواده‌های شریف و صبور ایشان و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفت.

وی افزود: با قدرشناسی از پیام تسلیت پدرانه امیر فرماندهی کل ارتش که جوانان انقلابی، ولایی و شجاع پایگاه دزفول را از سلسله کهکشان‌های نامداری همچون بابایی‌ها و اردستانی‌ها برشمرده و سبب ساز تسلای خاطر همرزمان خویش شدند، برای آن‌ها که تا حریم کبریا و همنشینی با سالار شهیدان با حرز شهادت، دست رد به سینه دنیا و مافی‌ها زدند از درگاه خداوند بزرگ، علو درجات و برای خانواده‌های محترم شان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت تاکنون بیش از نُه هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار