حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه استان مرکزی:

حضور حداکثری مردم در انتخابات خنثی کننده تهدیدهای دشمنان است

سردار «کریمی» گفت : دشمن از حضور باشکوه مردم در انتخابات به شدت واهمه دارد چراکه حضور حداکثری مردم در انتخابات خنثی کننده تهدیدهای معاندان است.
کد خبر: ۴۶۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ - 02June 2021

حضور حداکثری مردم در انتخابات خنثی کننده تهدیدات و تحریم شکن است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» ظهر امروز در نشست هماهنگی رزمایش «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» با حضور مدیران کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان و معاونین آنها اظهار کرد: انتخابات در نظام اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است چراکه مصداق عینی مردم سالاری دینی و در طول ۴۲ سال گذشته نقش موتور محرکه انقلاب را ایفا کرده است.

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر اینکه امنیت ساز است قدرت ملی در نظام بین الملل را مستحکم میکند و در طول انقلاب اسلامی انتخابات بزرگترین عامل تولید بازدارندگی در کشور محسوب می شود.

فرمانده سپاه روح الله گفت: دشمن از حضور باشکوه مردم در انتخابات به شدت واهمه دارد چراکه حضور حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر اینکه خنثی کننده تهدیدات است تحریم شکن نیز خواهد بود. 

وی بیان کرد: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی همواره از آزمون های بزرگ موفق بیرون آمده و امروز علیرغم همه مشکلات و کاستی ها برای مشارکت حداکثری به میدان خواهند آمد.

کریمی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر اینکه تامین کننده امنیت جامعه و فراهم کننده زمینه رشد و پیشرفت را به دنبال خواهد داشت،گفت: همچنین توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کند.

وی تأکید کرد:  حضور باشکوه مردم در انتخابات پیام ایستادگی و مقاومت ملت را به جهانیان می رساند و همانگونه که ملت ایران در صحنه های مختلف از دفاع مقدس تا جنگ اقتصادی و کرونا تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند در انتخابات ۲۸ خرداد نیز حماسه ای بزرگ و ماندگار خلق خواهند کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار به طور تمام قد علیه نظام استکباری و حامیان آنها ایستاده و به برکت تفکر انقلاب جبهه مقاومت پیروزی های چشمگیری به دست آورده که این پیروزی ها با خلق حماسه ملت ایران در ۲۸خرداد ماه تکمیل می شود.

فرمانده سپاه روح الله تأکید کرد: استمرار حرکت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی در گرو مشارکت و حضور با شکوه ملت ایران در صحنه انتخابات است و لذا باید به خوبی نقش آفرینی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز به دنبال ادامه راه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم هستیم باید نسبت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خود را مسئول بدانیم و برای تحقق مشارکت گسترده مردم جهاد شبانه روزی انجام دهیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها