وصیت‌نامه شهید کاظم فتحی زاده؛

نگذارید انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید است پایمال شود

در وصیت‌نامه شهید کاظم فتحی‌زاده آمده است: توصیه‌ی من به کسانی که با جان و مال خویش جهت سربلندی اسلام و انقلاب تلاش کرده‌اند، این است که نگذارید انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید است پایمال شود.
کد خبر: ۴۶۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ - 02June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، نگذارید انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید است پایمال شود«کاظم فتحی زاده» در سومین روز از اولین ماه بهار سال 1336 در روستای بانقلان از توابع شهرستان ایلام دیده به جهان گشود. ایشان تا مقطع کاردانی در رشته علوم پایه تحصیل نموده بود. بعدها به عنوان پاسدار در تیپ یکم لشکر حضرت امیر(ع) به عنوان جانشین گردان در منطقه مرزی مهران مشغول پاک سازی میادین مین بود که سرانجام در تاریخ 25 اسفند 1378 بر اثر برخورد با مین، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مزار این شهید شجاع در گلزار شهدای صالح آباد قرار دارد.

فرازی از وصیت نامه‌ی شهید

وصیت این جانب به امانت داران انقلاب و جنگ این است که ایثارگری‌ها و رشادت‌ها و توانمندی‌های رزمندگان اسلام در زمان جنگ را به نسل‌های آینده که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند منتقل نمایند و توصیه‌ی بعدی من به کسانی که با جان و مال خویش جهت سربلندی  اسلام و انقلاب کوشیده و تلاش کرده‌اند این است که نگذارید انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید است پایمال شود. به یاران و دوستان انقلاب توصیه می‌کنم که با سخن و قلم و عمل خود اهداف شوم آنان را نابود و خنثی نمایند.

    آرزو داشتم که روزی برسد تا شاهد پاکسازی کامل مناطق آلوده به مواد منفجره و مخرّب از اراضی کشاورزی مردم شهید پرور و عشایر که ذخائر انقلابند و دست ­های پینه بسته­ی آنان که حاکی از تلاش هدف دارشان است باشم و روزی خوشحال و مسرورم که هیچ گونه مواد آلوده و مین که باعث تلفات جانی و مالی مردم گردد، در این سرزمین نباشد.

به فرزندان دلبندم سفارش می­ کنم که همیشه به عبادت خود اهمیت داده و این ارزش‌های اصیل اسلام را برای خود سرلوحه‌ی زندگی قرار دهید و آن‌چنان ایمان به خدا داشته باشید که تسلیم هیچ باد فناگری نشوید و بعد از شهادت من صبور و بردبار باشید که خداوند بزرگ حافظ و سرپناه شما می‌باشد.  بازگشت همه به سوی اوست و جای هیچ تشویشی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار