مدیر پشتیبانی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

«طهماسبی» گفت: برای سلامت کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و محافظت از آن‌ها در مقابل ویروس کرونا اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی کردیم.
کد خبر: ۴۶۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ - 03June 2021

تهیه و توزیع بسته های بهداشتی در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «فرهود طهماسبی» مدیر پشتیبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز از تهیه سومین بسته بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: برای سلامت کارکنان این اداره‌کل و محافظت از آن ها در مقابل ویروس کرونا اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی کردیم.

وی افزود: این بسته‌ها شامل دستکش پلاستیکی، ماسک چند لایه، مواد ضدعفونی و ظرف‌های الکل برای سطوح است و برای سومین بار بین کارکنان توزیع شده است.

طهماسبی گفت: به همین منظور بسته‌هایی نیز برای احترام به ارباب رجوع در اختیار دژبانی این اداره‌کل قرار دادیم تا در اختیار مدعوین به جلسات و مراجعان قرار دهد.

مدیر پشتیبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون نیز در چندین نوبت نسبت به ضدعفونی سطوح تمام اتاق‌ها و مکان های عمومی ساختمان این ادار‌کل اقدام کردیم تا سلامت کارکنان به مخاطره نیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها