فرماندار فیروزآباد:

امام خمینی (ره) پرچمدار مکتب مقابله با ظلم و استکبار در جهان است

«ارگیو» گفت: امام راحل در عصر کنونی پرچمدار مکتبی هستند که در آن احیای اسلام و مقابله با ظلم و ستم مستکبران و کمک به نجات مردم مظلوم دنیا از چنگ ظالمان خودنمایی می‌کند.
کد خبر: ۴۶۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ - 03June 2021

امام خمینی(ره) پرچمدار مکتب مقابله با ظلم و استکبار در جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فیروزآباد، «حسین آرگیو» فرماندار شهرستان فیروزآباد امروز 13 خرداد در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام تاریخی 15 خرداد که با حضور اعضای ستاد برگزار شد اظهار داشت: امام راحل در عصر کنونی پرچمدار مکتبی هستند که در آن احیای اسلام و مقابله با ظلم و ستم مستکبران و کمک به نجات مردم مظلوم دنیا از چنگ ظالمان خودنمائی می کند.

وی افزود: تلاش برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام راحل از وظایف تمام اقشار جامعه بوده و در همین راستا ملت بزرگ ایران با شرکت گسترده خود در مناسبت های این ایام ارادت خالصانه خود را به معمار کبیر انقلاب اسلامی نشان داده و همچنان در مسیر خود ثابت قدم مانده و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را دنبال می کنند.

فرماندار فیروزآباد ادامه داد: مناسبت‌های این ایام متناسب با شرایط روز جامعه و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود، به لحاظ شیوع و همه گیری بیماری کرونا شکل‌گیری هر گونه تجمع با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین از طریق رسانه ها و فضای مجازی یاد امام راحل و شهیدان گرامی داشته می شود.

آرگیو اضافه کرد: اگر می‌خواهيم نظام و انقلاب را بيمه و آن را از هرگونه آسيبی مصون نگه داريم بايد مردم را با آرمان‌های امام راحل آشنا كنيم.

با عنایت به شیوع ویروس کرونا و شرایط موجود و اعمال محدودیت‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی، با بکارگیری تمامی ظرفیت و امکانات نسبت به فضا سازی محیطی متناسب و استفاده از فضای مجازی در تولید محتوای مناسب اقدام و همچنین برگزاری مراسم اصلی که در روز جمعه ساعت یازده در مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد با حضور سخنران که امام جمعه شهرستان که هماهنگی و تدابیر لازم آن اندیشده در شهرستان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

همچنین نصب پلاکارد، اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی، برگزاری مراسم‌های مختلف با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برپایی نمایشگاه‌، برگزاری مسابقات و کتابخوانی و برنامه شعر از جمله برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در شهرستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار