فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

امام خمینی (ره) مبشر عصر جدیدی در دوره‌های زندگی بشر بود

سردار رزمجو گفت: امام خمینی (ره) مبشر عصر جدیدی در دوره‌های زندگی بشر بود که به نظر می‌رسید در این مرحله، برای روحیه آشفته بشریت بیش از هر چیز دیگر، معنویت نیاز است که نهضت و انقلاب اسلامی ایشان توانست فضایی معنوی را در جامعه بسط و گسترش دهد.
کد خبر: ۴۶۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ - 03June 2021

امام خمینی (ره) مبشر عصر جدیدی در دوره‌های زندگی بشر بودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم سالروز بزرگداشت قیام خونین 15 خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در 15 خرداد سال 1342 نهضت و انقلابی اسلامی را شروع کرد که این انقلاب تمام کاخ‌های زور و ظلم دنیا را در هم شکست و آن‌ها را بی‌خاصیت کرد.

وی گفت: امام خمینی (ره) مبشر عصر جدیدی در دوره‌های زندگی بشر بود که به نظر می‌رسید در این مرحله، برای روحیه آشفته بشریت بیش از هر چیز دیگر، معنویت نیاز است که نهضت و انقلاب اسلامی ایشان توانست فضایی معنوی را در جامعه بسط و گسترش دهد.

رزمجو افزود: به برکت حرکت و انقلاب آسمانی امام خمینی (ره) و پیام‌های روح بخش این انقلاب، بار دیگر شکوفایی خداجویی، خدامحوری و دین‌گرایی در بستر خشکیده جهان معاصر جوانه زد و اسلام رشدی تازه پیدا کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: امام بزرگوار ما نغمه‌های ایمان‌گرایی، توحید و خداپرستی را نه تنها در کشور ایران بلکه در سراسر جهان طنین افکن نمود و باعث شد تا انقلاب اسلامی در یکی از حساس‌ترین مقاطع زمانی همچون زلزله‌ای غیرمترقبه اردوگاه آرام و بی‌دغدغه استکبار را به شدت در هم بکوبد.

وی تصریح کرد: ارتباط امام خمینی (ره) با خدا ارتباطی قوی بود و اخلاص، ایثار و فداکاری ایشان همگی بر مبنای اندیشه‌های الهی بود به همین جهت در نهضت اسلامی که در سال 1342 به راه انداخت به پیروزی‌های بزرگ و سترگی دست پیدا کرد.

رزمجو با بیان اینکه امروز 43 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد اما همچنان این انقلاب در عرصه‌های مختلف بیش از گذشته مورد تهدید در شاخه‌های مختلف و مسائل گوناگون است خاطرنشان کرد: در این شرایط لازم است قشرهای مختلف مردم با سلیقه‌های سیاسی مختلف با روحیه‌ای استکبارستیزانه و قاطعیتی بالاتر از گذشته در انتخابات شرکت کنند و در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار بایستند.

وی برگزاری انتخابات را حرکت بزرگ سیاسی ملت ایران نامید و گفت: آن چه امروز در میدان نبرد سیاسی انتخابات رقم می‌خورد این است که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند میزان مشارکت در انتخابات را که در واقع میزان دفاع مردمی از انقلاب اسلامی است را پایین بیاورند که لازم است ملت ما در این عرصه نیز همچون گذشته هوشیار باشند و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها