اشراف امام راحل به مسائل بین‌الملل بی‌نظیر بود

سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در پیامی فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ - 04June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در پیامی فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
قیام بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در ۱۵ خرداد ۴۲ در حالی روی داد که مسیر جدیدی را برای مبارزان علیه رژیم طاغوت گشود، مسیر آگاهی بخشی به ملت، تکیه بر مردم و تاکید بر حضور آنان ویژگی اصلی نگاه امام خمینی (ره) در مبارزه با طاغوت بود.
 
چهاردهم خرداد یادآور حادثه تلخ و غمناکی بود که همه مردم آزادی خواه دنیا و ایران اسلامی در غم از دست دادن معمار کبیر انقلاب اندوهگین و مصیبت زده شدند.
 
هرچند با بدرقه آن یار سفر کرده حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در مراسم تشییع پیکر ایشان به دنیا اثبات کردند که تا ابد پای انقلاب و آرمان‌های بلند حضرت امام ایستاده و نخواهند گذاشت چشم طمع دشمنان این مرز و بوم به منافع این ملت بیفتد و با عهد و پیمان و تجدید میثاق با حضرت امام خامنه‌ای بر ادامه راه آن عزیز تاکید نمودند و در شرایط سخت کنونی گوش به فرمان ولایت هستند تا ان شاء الله آنچه که شایسته این ملت شهید پرور است محقق گردد.
 
رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ابتکارات بی بدیل خود در همگرایی گروه‌های مختلف مردمی و سیاسی و ایجاد نهاد‌های مختلف به ویژه تاکید بر مردم سالاری در تعیین سرنوشت کشور، در بقا و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش به سزایی داشتند.
 
اشراف بی نظیر امام راحل به مسائل بین الملل و تلاش برای گسترش پرچم اسلام و عدالت در جهان و کمک به خارج کردن ملت‌های مظلوم از چنگال استکبار بر کسی پوشیده نبود چرا که امام عزیز از همان ابتدا اعتقاد بر پوشالی بودن قدرت‌های استعماری داشتند و همگان شاهدند که امروز چهره واقعی و ضعیف دولت‌های استعماری بیش از پیش نمایان شده است.
 
از دیگر برکات وجودی امام راحل پرورش فرزندان انقلابی بود که هر یک برگ زرین را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمودند، فرزندانی، چون شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید صیاد شیرازی و سردار رشید اسلام شهید سلیمانی و خاصه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که پس از رحلت امام راحل، به حق جانشین شایسته ایشان در تداوم و عظمت انقلاب اسلامی بوده اند.
 
ضمن تسلیت سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی یاد و خاطره شهدای قیام پانزدهم خرداد را گرامی داشته همواره اعلام می‌کنیم تا پای جان رهرو خون شهدا و امام شهدا هستیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار