در پیام استاندار خراسان رضوی به‌مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) آمده است؛

امام خمینی (ره) نماد روشنگری و مقاومت بود

«معتمدیان» به‌مناسبت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ - 04June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام 15 خرداد پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«چهاردهم خرداد سالگرد عروج عارفانه پیر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، روز عزا و ماتم در فراق مرشد و رهبری حکیم برای مریدان و آزادگان در سراسر دنیاست.

سی‌و‌دومین سالگرد رحلت جانگدازِ صدای ملت ستمدیده ایران، زبان حق‌گوی حق‌جو، نماد روشنگری و مقاومت، امام خمینی(ره) را در حالی به حزن و اندوه می‌گذرانیم که خدای را به پاس الطاف بیکرانش شاکریم که پشتوانه‌ای مستحکم تحت زعامت رهبری حکیم، از جنس مکتب روح الله و در امتداد مکتب ناب حسینی، هدایت این کاروان امید را با تمام فراز و فرودهای آن برعهده دارد تا عزتمندانه ره به سر منزل مقصود بریم.

همچنین گرامی می‌داریم سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را که در تاریخ خونین این مرز و بوم نقطه عطفی در ریشه‌کنی استبداد و طاغوت بوده و به تأسی از مکتب عاشورا، جان نثاری در راه هدف و اندیشه را سرلوحه قرار دادند تا بر تارک این نظام مقدس همواره پیوندی ناگسستنی میان نام خمینی کبیر و قیام 15 خرداد ماندگار گردد.

اینجانب ضمن تجدید عهد با پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطر والامرد نیک‌خصال، سالگرد عروج ملکوتی ایشان و شهدای والامقام فاجعه 15 خرداد را به پیشگاه حضرت ولی عصر صاحب العصر و الزمان، مقام معظم رهبری، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمام مردم ولایتمدار دیار خراسان رضوی تسلیت عرض نموده؛ از حی سبحان تمنای درک حضور و تبعیت از خلف صالح شان، مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای مد ظله العالی و استواری در محور و مدار ولایت مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار