سردار نقدی در قم:

بسیجیان با ظرفیت های محدود و تولید گسترده چرخه اقتصادی را به حرکت درآورند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان باید با استفاده از ظرفیت‌های محدود تولیدهای گسترده داشته باشند تا بتوانند چرخه اقتصادی جامعه اسلامی را به حرکت درآورند.
کد خبر: ۴۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ - 09May 2015

بسیجیان با ظرفیت های محدود و تولید گسترده چرخه اقتصادی را به حرکت درآورند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی روز چهارشنبه، 16 اردیبهشت ماه در همایش گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی که در اردوگاه ولایت قم برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر اینکه گروههای جهادی باید با توجه به شرایط جامعه اسلامی برنامههای خود را اجرایی کنند مطرح کرد: بسیجیان فعال باید حداقل سالی یکبار در گروههای جهادی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بسیجیان باید در تبعیت از رهبری نسبت به دیگر اقشار جامعه اسلامی پیشرو باشند مطرح کرد: بسیجیان باید با استفاده از ظرفیتهای محدود تولیدهای گسترده داشته باشند تا بتوانند چرخه اقتصادی جامعه اسلامی را به حرکت درآورند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی از دستاوردهای سازمان بسیج سازندگی در تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی گفت: هر منطقه جغرافیایی کشور ظرفیتهای خاصی دارد و بسیجیان باید با تکیه بر این ظرفیتها برای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

وی ایجاد واحدهای صنعتی کوچک را یکی از فعالیتهای بسیج در سال جاری دانست و عنوان کرد: برخی واحدهای صنعتی با هزینههای سنگینی فعالیت میکنند که بازدههای کمی دارد در صورتی که با استفاده از هزینههای کم میتوان آن بازده را در کارگاههای کوچک داشته باشیم.

نقدی توجه به کارگاههای کوچک را راهکاری برای برون رفت از مشکلات اقتصادی دانست و ابراز کرد: واحدهای روستایی که در بخش تامین امنیت غذایی نقش موثری دارند باید مورد توجه قرار گیرند زیرا این واحدها با تکیه بر ظرفیتهای کوچک حرکتهای گستردهای را انجام میدهند.

همایش کشوری دو روزه رسم هجرت با حضور سردار سلامی و سردار نقدی در اردوگاه ولایت قم برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار