نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

دشمن با جوسازی به دنبال کم‌رنگ کردن انتخابات است

حجت‌الاسلام قریشی گفت: دشمنان با جوسازی‌ها و تحریم‌های مختلف قصد دارند مشارکت مردم را کم‌رنگ کنند و به نوعی این مشارکت و وحدت بین اقشار مختلف را از بین ببرند. 
کد خبر: ۴۶۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ - 04June 2021

دشمن با جوسازی به دنبال کم‌رنگ کردن انتخابات است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار داشت: حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند.

وی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: دشمنان با جوسازی‌ها و تحریم‌های مختلف قصد دارند مشارکت مردم را کم رنگ کنند و به نوعی این مشارکت و وحدت بین اقشار مختلف را از بین ببرند. 

حجت‌الاسلام قریشی ادامه داد: دشمنان قصد دارند با کاهش مشارکت مردمی مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کنند که این بار نیز مثل همیشه نقشه‌های دشمن با هوشیاری مردم نقش بر آب می شود. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و امام راحل، از گرفتار شدن در دام حیله های دشمن جلوگیری و حکومت اسلامی را بیش از پیش تقویت کنیم. 

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: باید با روشنگری و ایجاد انگیزه در مردم بار دیگر مشارکت حداکثری در انتخابات داشته و حماسه دیگری برای جمهوری اسلامی اتفاق بیفتد. 

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی جامعه با توجه به اینکه مردم با مشکلات اقتصادی و تورم دست پنجه نرم می‌کنند، مسوولان باید با مدیریت و برنامه‌ریزی تلاش کنند تا مشکلات آنان را حل و فصل کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار