نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی:

تاکید امام خمینی (ره) بر حفظ رأی مردم است

حجت‌الاسلام شجاعی با اشاره به اینکه امام راحل معتقد بودند دموکراسی واقعی در دین اسلام است، گفت: تاکید امام خمینی (ره) بر حفظ رأی مردم است.
کد خبر: ۴۶۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ - 05June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، حجت‌الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی اظهار  داشت: حضرت امام خمینی (ره) به معنای واقعی کلمه، اعتقاد به مردم  داشتند.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با  اشاره به اینکه اعتقاد امام راحل به مردم پایگاه دینی دارد، تصریح کرد: امام راحل معتقد بودند دموکراسی واقعی در دین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه اسلام میدان را برای حضور و نقش‌آفرینی مردم  در صحنه به وجود می‌آورد، عنوان کرد: آن حضرت معتقد بودند احترام و اعتبار نظام جمهوری اسلامی به رای و نظر مردم است.

شجاعی نظام جمهوری اسلامی تاکنون بر نگاه امام راحل بر رای مردم، ایستادگی کرده است، گفت: همه دولت‌ها به دلیل رای و نظر اکثریت مردم قابل احترام و دارای اعتبار است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با دعوت از همه مردم برای حضور در انتخابات عنوان کرد: کناره‌گیری از انتخابات به بهبود شرایط کمک نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار